top of page

קפה פופולר CAFE POPULAR

כשמשלבים בין אוכל ברמה גבוהה, טרנדיות ושיק קשה לטעות. בקפה פופולר, לא טועים.


הגעתי עם חברה לפני כחודש לקפה פופולר כשעוד היה בהרצה, לאחר ששמענו עליו בכל מקום ומקום. נו מה, פופולרי! והאמת שהוא לא פופולרי רק בשם. הוא פופולרי במיקום התל-אביבי שלו (פינת דיזינגוף/ארלוזרוב בבית המלון סמואל), בעיצוב האלגנטי שאי אפשר שלא לאהוב (אבל לא ברמה של "אל תיגע בכלום"), באנשים שפוקדים אותו וכמובן שבאוכל, עליו אני יכולה להגיד רק דברים טובים.


פאי לימון UPSIDE DOWN. חבל שאי אפשר להזמין קינוח למנה ראשונה.

עוד מעט תבינו על מה אני מדברת


הזמנתי עבורנו מקום בבר לאחר שבדקתי שיש משענת לכיסאות שבו (בואו נודה בזה שכיסא גבוה ללא משענת זה פשוט לא נוח בעליל). כאשר הגענו נוכחנו לגלות שהכוונה היא קומת הבר, שכן המסעדה מחולקת לשני חללים: חלל חיצוני שהוא אזור ישיבה תחום במדרכת הרחוב (קומת המסעדה) וחלל פנימי בקומה התחתונה במלון (קומת הבר).

עקבנו אחר המארחת מטה במדרגות ואז גילינו שאנו יושבות למעשה בשולחן רגיל. הקומה אמנם אינה גדולה במיוחד אך פרט אלינו היו עוד שני זוגות אנשים בלבד, האחד על הבר והשני בפינה אינטימית צדדית וכמובן שהשולחן שלנו היה צמוד לשלהם. ביקשתי מהמארחת לעבור לבר כפי שהתכוונתי כשהזמנתי מראש את המקום, היא עלתה לבדוק מה אפשר לעשות בנידון ולאחר כמה דקות המתנה הושבנו בו.


חשוב לציין שקומת הבר מציעה תפריט מצומצם בהרבה והוא למעשה רק חלק מהתפריט הרחב שמוצע לאורחים בקומת המסעדה כדי שיותאם יותר לאווירת הבר (למשל, לא תוכלו להנות מהפסטות בקומת הבר אך מבחר הקוקטיילים שיעמוד לרשותכם גדול יותר מאשר בקומת המסעדה). לצערי נוכחתי לגלות זאת רק בדיעבד כך שמבחר האפשרויות שלנו הצטמצם בצורה משמעותית.


טוב, עכשיו אפשר לגשת לאוכל.



תפריט הבר מציע מנות מתוחכמות במידה ואוהבי פירות הים והקרניבורים שביניכם יהנו ממנו מאוד (גם לצמחוניים יש מענה).

לצערי היינו רק שתי בנות עם קיבה ממוצעת והזמנו רק ארבע מנות:

סלט כרובית- הסלט היה מעולה ומרענן והכרובית הוגשה טרייה וקראנצ'ית ונתנה טוויסט מצויין לסלט. מומלץ מאוד. הגודל מספיק ל2-3 אנשים.

סלט ירוק- עלי החסה היו טריים וטובים, הרוטב היה מעולה והיו בו חתיכות קריספיות של טוויל גבינת עיזים שהוסיפה מליחות כיפית ומקפיצה.

טרטר בקר- מגיע על ברוסקטה עבה ומרשימה עם שכבה נאה של איולי לימון כבוש. באמת שקשה להסביר במילים כמה הוא טעים וכמה חשבתי עליו מאז שאכלתי אותו. טרטר הבקר הכי טעים שאכלתי.

המבורגר זנב שור- רעיון פשוט גאוני. המנה הייתה מעולה והגיעה עם מספר צ'יפסים בודדים אבל מעולים ובנוסף עם איולי חזרת בצד (שלא היה לטעמי). לא אידיאלי לחלוקה ואולי כדאי להיעזר בסכין ומזלג.


בנוסף, התחשק לי קוקטייל אבל לא מתוך התפריט (על אף שהמבחר נראה מבטיח אז אל תהססו), הברמן הכין לי קוקטייל אך הוא לא היה כל כך מוצלח לטעמי ולא שתיתי ממנו מעבר לשלוק הראשון. לא חוייבנו בעבורו.


בנתיים, ככל שהארוחה התקדמה המקום התמלא והמוזיקה התחזקה עד שבשלב כלשהוא כבר לא היה כל כך נחמד לשבת בו, אבל כמו שאתם כבר יודעים יש גם את האופציה לשבת בקומת המסעדה השקטה יותר- לבחירתכם.


מפה עברנו לקינוח.

המבחר אינו רב אבל בהמלצת הברמן בחרנו בפאי לימון UPSIDE DOWN. אני ממש מתקשה למצוא את המילים למען האמת. קל ליפול בפאי לימון כך שהוא יהיה בטעות מתוק בצורה קיצונית מצד אחד וחמוץ בצורה קיצונית מצד שני. בקפה פופולר יודעים לעשות פאי לימון מ ו ש ל ם. הוא היה מאוזן בטעמים, הטקסטורות היו כיפיות ומעניינות, הוא היה קריר, כיפי, נימוח וקראנצ'י, הכל בעת ובעונה אחת. בנוסף הצילחות היה מעניין ואלגנטי כמו שבשלב הזה של הערב כבר ציפיתי מקפה פופולר.


לסיכום:

מחיר: בינוני ושפוי. תמצאו ראשונות סביב 40 ₪, עיקריות סביב 50-70 ₪ וחריגות בסביבות 100 ₪ או יותר. כוס יין או קוקטייל בסביבות 35-50 ₪.

שירות: בסדר גמור (ישבנו על הבר).

טעם: תתענגו לכם.

רעש: קומת הבר נהיית רועשת ככל שהשעה נהיית מאוחרת. תוכלו לשבת בקומץ המסעדה ללא רעש מוגזם באווירה נינוחה יותר (ותפריט נרחב יותר).

עיצוב: אסתטי, אלגנטי.

מידת ניקיון: נקי.

הערות: טרטר בקר ופאי לימון- מומלצים. הזמינו מקום מראש. קשה למצוא חניה באזור.

כתובת: דיזינגוף 197, תל-אביב.

שעות פתיחה: בר - א'-ש' - 19:00-אחרון הלקוחות; מסעדה - א'-ש' - 18:00-24:00; בראנץ' - ו'-ש'- 10:00-14:00.

טלפון: 03-5552020

הזמנת מקום אונליין: בר - https://ontopo.co.il/cafepopular , מסעדה - https://ontopo.co.il/cafepopularrest

bottom of page