top of page

אורבן שאמאן URBAN SHAMAN

התחושה מ"אורבן שאמאן" הייתה לי לא רגילה. ברחוב סואן ועמוס כמו דיזינגוף בתל-אביב נמצאת פינה שקטה עטורת צמחייה שמציעה אוכל שכולו טבעוני, אבל בהחלט לטעמי. רמז:


העיצוב והנראות של המקום מיד יתחברו לכם עם השם של המקום, ניכר שהושקעה מחשבה והביצוע אכן יצא מוצלח:




באורבן שאמאן תוכלו ליהנות משלל מנות טבעוניות כמו טוסט אבוקדו קלאסי או לצאת קצת מהקיבעון (אחלה של קבעון, שלא תבינו אותי לא נכון) ולבחור בממרח זוקיני-קשיו, פנקייק מקמח כוסמת וקינואה ועוד אופציות שונות ומרעננות בגזרת הטבעונות.

כמו שכבר ראיתם אני באתי בשביל לאכול סמודי בוול. הגעתי ומתוך שלושת הקערות האופציונאליות היו במבחר שתיים - האסאי בוול (jungle) והונילה בוול (vanilla sky) ש*לא* הייתה בטעם של וניל למקווים/לחוששים.

תבצעו את ההזמנה בדלפק ותקבלו זמזם. בינתיים תוכלו קצת להתרשם מהמקום ובעיקר לחקור את מקרר ה"SUPER FARMACY". משקאות שונים ומעניינים שמוכנים במקום עם אבקת חלבון צמחי, פחם ועוד ועוד. המחיר די גבוה (סביבות 28 ש"ח לבקבוקון). תוכלו לשבת בפנים או בחוץ ולחכות שהזמזם יצפצף.



קיבלנו על מגש מעץ את שתי הקערות (מקוקוס) יחד עם בקבוקון קפה קר וכפות עץ. האסאי בוול נעשה יחד עם פאפיה, תמר וסופר פוד למיניהם והונילה בוול נעשה יחד עם קוקוס, אוכמניות וספירולינה כחולה, על אף שהסמודי בפועל היה ורדרד...

את שתי הקערות הכינו במקום בבחישה והשקעה ולמען האמת קערת האסאי בוול הייתה עדינה מידי והאסאי בה לא היה מאוד מורגש, לעומת זאת קערת הונילה הייתה קצת מתוקה מידי, אבל בסופו של דבר היה איזון בין שתי הקערות. התוספות היו טובות אבל הייתי שמחה לעוד :)

לסיכום:​

מחיר: 45 ש"ח לסמודי בול.

שירות: הזמינו מהדלפק ותקבלו זמזם.

טעם: טעים, אבל ציפיתי ליותר.

רעש: אפילו לא זמזום של זבוב בפנים.

עיצוב: מאוד מתאים לחוויה של המקום, שאפו!

מידת ניקיון: אסתטי ונקי.

הערות: טבעוניים תתפרעו. קשה למצוא חנייה באזור.

כתובת: דיזינגוף 210, תל-אביב.

שעות פתיחה: ימים א'-ה' 9:00-21:00, יום ו' 9:00-16:00, יום ש' 10:00-16:00.


התפריט המלא:



bottom of page