top of page

דרימרי בייקרי DREAMERIE BAKERY

הדרימרי בייקרי הוא מאפיה-בית קפה-מסעדה בגבול שבין פתח תקווה לגבעת שמואל והוא בשורה בהחלט משמחת לאזור!

הביקור שלי התחיל טוב עוד לפני שהתיישבתי. חלל המקום בהחלט יפה ומרשים, מעוצב יפה עם הרבה שיק, מהמקומות שחשבו על העיצוב שלהם:



בדרימרי מבחר רב ונאה של לחמים וחלות, מאפים מלוחים ומתוקים ועוד דברים טובים שממש כדאי לקחת הביתה סתם בחשק עז לפחמימה ברמה או לאירוח רציני גם תוכלו ליהנות מעוגות שונות, מהממות ומגרות כמו עוגות מוס שכבות, עוגות גבינה, פאי לימון ועוד.






במהלך היום המקום משנה פניו ממאפייה לבית קפה ולמסעדה ומציע ארוחות בוקר, צהריים וערב.

כמובן שהגעתי לארוחת הבוקר במקום וכל כך שמחתי שמצאתי מקום עם תפריט מגוון ומיוחד שנעים לשבת בו וגם מאוד עושה חשק לצלם!

בתפריט כ-8 אופציות למנות ארוחת בוקר. הופתעתי לטובה מרמת הגיוון והטאצ'ים המיוחדים שנתנו למנות, כמו למשל קרואסון סביח - מנה קלאסית עם טוויסט בעלילה - כי למה בפיתה כשאפשר בקרואסון?, לצד מנות קלאסיות כמו שקשוקה, ארוחת בוקר קלאסית ועוד. בנוסף, ישנה קטגוריית סלטים עם 4 אופציות, ואם באתם רק למשהו מתוק קטן- קפה ומאפה או מילקשייק כנראה יעשו את העבודה.

בנוסף, משפט קטן עוד לפני שאפרט יותר לעומק, דעו כי הכל נעשה במקום, המאפים, הלחמים, המטבלים השונים..


אז מה אכלתי?

(מה לא)


קרואסון בולאנז'רי (44 ש"ח) –

מנות בקרואסון הוא מצרך שנהיה יותר ויותר פופולרי, אבל את גרסת הסביח האמת שלא פגשתי לפני. כל המרכיבים הרלוונטיים נמצאים במנה וההגשה עם הנייר הממותג בצורה שיקית עושה לגמרי חשק לאכול.


גנב את ההצגה: בורקס גבינות (46 ש"ח)–

גם הבורקס מזמן איבד את הצורה הפשוטה והמסורתית והתחילו למלא אותו בכמה שיותר דברים, ומה רע! בבורקס הזה היו גבינת חלומי, גוואקמולי, ביצה קשה, עגבנייה ומלפפון חמוץ. השם "בורקס גבינות" פחות מסתדר לי כאן (וטוב שכך, כי יותר מידי גבינות לפעמים נהיה מאוד "בחילתי"), הוא כנראה היה צריך להיקרא בורקס פינוקים או בורקס שחיתות! בנוסף, לבצק היו שוליים מדופדפים ומגרים וכל ביס היה עשיר וקראנצ'י מאוד. המנה לוותה בסלט קטן שהיה רענן וכיפי. הירקות השונים (עגבניה, פלפל אדום וצהוב, מלפפון, חסה וקולורבי) תובלו היטב. מנה מומלצת.



אגז בנדיקט (52 ש"ח) -

הגשה שונה ומיוחדת למנה קלאסית. תבשיל תרד ובצל עדין שמגיע בתוך שתי חלות בריוש עגולות ומרשימות, מעל שתי ביצים עלומות שהיו עשויות נהדר עם חלמון נשפך ורוטב הולנדייז, אליו אישית מעט פחות התחברתי. כנראה במתכון המקומי יש לימון או מרכיב אחר שמוסיף חמיצות לרוטב ואני אישית מעדיפה את הגרסה הקלאסית של רוטב ההולנדייז. מעבר לכך, מדובר בעוד מנה אסתטית בהגשה שלה, עד לרמת הכלי (שבכלל התאהבתי בו). גם למנה זו מתלווה סלט קטן.



עוד "וואו" היה הפרנץ' טוסט (52 ש"ח) המדהים הזה:

לחם בריוש צלוי היטב כך שהוא מקבל גוון כהה מאוד יחד עם גלידה עדינה של שמנת חמוצה ותותים טריים בקונפיטורת פטל. נוצר שילוב של טעמים מתקתקים חמצמצים, על "מצע" פריך-קראנצ'י מהבריוש. מנה שהיא בהחלט לחלוקה.



לשתייה -

המנות לא מגיעות עם שתייה ובחנו להוסיף הפוך וקפה קר, שהגיע בהגשה סופר אסתטית!

בנוסף, גיוונו עם שייק בטעמים טרופיים (מנגו, אננס, קוקוס, פסיפלורה, 24 ש"ח) שהיה ממש מצויין! המרקם היה טוב, שילוב הטעמים היה מוצלח והשייק לא היה כבד אלא קליל ומרענן. צבע יפה, הגשה נקייה ואסתטית בכוס יפה ובכמות נאה.

בתפריט עוד 3 אופציות נוספות לשייקים, ארבע אופציות למילקשייקים, וגם קוקטיילים שאני בטוחה שמתאימים לסטייל של המקום!


בקיצור, הביקור בדרימרי בייקרי היה חיובי ומפתיע - ברמת העיצוב והחשיבה על המיתוג והדברים הקטנים, נראות המנות, גיוון התפריט, הטעם, האיכות והשירות. אני כבר ממש רוצה לבדוק את תפריט הצהריים בו כמובן כבר הספקתי לשים עין על כמה מנות... אעדכן בהמשך!



לסיכום:

מחיר: עבור 4 מנות, הפוך, קפה קר ושייק - 248 ש"ח. מתאים עבור ארבעה אנשים שיצאו בהחלט שבעים כך שהמחיר הממוצע הוא 62 ש"ח לאדם לפני טיפ. מחיר מעולה!

שירות: אדיב ויעיל. המנות יצאו מהר.

טעם: ממליצה במיוחד על "בורקס גבינות". ככלל, כל המנות שטעמנו היו טובות ומיוחדות בסגנון שלהן.

רעש: לא משהו מורגש. היה נעים לשבת במקום.

עיצוב: יפה ואסתטי, הרבה שיק!

מידת ניקיון: נקי.

הערות: בשישי בבוקר הגעה על בסיס מקום פנוי, במהלך השבוע ניתן להזמין. המקום כשר.

כתובת: הסיבים 49, פתח תקווה/גבעת שמואל.

שעות פתיחה: א'-ה' 8:00-23:00 (בוקר 9:00-12:00), ו' 8:00-15:00 (בוקר עד סגירה), ש' 19:00-00:00.

טלפון: 03-9503330.


תפריט בוקר:

*באמצע השבוע תפריט הבוקר זהה, פרט למנת אגז בנדיקט שמוגשת רק בשישי.


bottom of page