top of page

קפד אדמונד EDMUND COFFEE - *נסגר*

אני חושבת שמצאתי את אחד מבתי הקפה הכי היפסטריים בתל-אביב והוא נקרא קפה "אדמונד".

בית הקפה הזה נמצא במיקום מרכזי (אלנבי במרחק הליכה קצר מרוטשילד) והוא בהחלט לא בית קפה טיפוסי. תגיעו אליו בכמה פסיעות דרך סמטה קטנה וחשוכה, ותפתח לנגד עיניכם מעין גינה תחומה, כמו פטיו של בניין. המראה הוא מאוד זרוק, לא מוקפד ושכונתי, כך שכאשר המקום מתמלא האווירה נהיית מאוד תל אביבית.

החלל הפנימי עצמו מעוצב בהשקעה רבה, מראה מבולגן קצת, אבל סופר מגניב, עם כל פריט קטן שנראה שחשבו-לא חשבו עליו. התאורה די חשוכה-מעומעמת.



לפני שהתמלא


הגעתי למקום ביום שבת בשעה 10:00 בבוקר והיה ממש ריק ושקט, אולי שולחן או שניים תפוסים. בדיעבד הבנתי שהמקום מקבל חיים קצת אחרי השעה 11 בבוקר, בימי שבת לפחות.


התפריט די מצומצם ומציע מבחר פשוט, אבל מאוד נחמד. מזמינים בדלפק וכשהאוכל מוכן הוא יגיע לשולחנכם.

החלק העיקרי בתפריט הוא פרוסות שונות (שש אופציות, כולן במחיר של 18 ש"ח, מגיעות מלחם קלוי ועליהן דברים שונים, למשל אבוקדו עם גבינת שמנת או טחינה, גבינת ברי וריבה, אנטיפסטי, סלמון ועוד) נחמד להזמין כמה אופציות שונות ולחלוק אותן. די פשוט ובייתי אבל בהחלט טעים ומתכתב מאוד עם הסגנון הייחודי של המקום. בנוסף, ישנו סלט פנצנלה במקום (מתה על סלט פנצנלה!), שקשוקה ודייסת שיבולת שועל.

מבחינת שתייה, המקום מתמחה בקפה ומציע מבחר רב של פולים שונים - מומחי הקפה הרציניים בהחלט יהנו מכך ואלו שפחות מוזמנים להתנסות או ללכת על בטוח, מה שבטוח, בקפה לא תיפלו כאן. אגב, לאוהבי המאצ'ה - תוכלו להנות מהמשקה הירקרק גם באדמונד.

בנוסף, תוכלו להנות כאן משלל משקאות ברקיחה מקומית ומיצים שונים מהמקרר שנראה כמו תוצרים מוגמרים של מעבדת שיקויים:



אציין לחיוב שהעובדים במקום היו מאוד נחמדים. נתנו המלצות מה לבחור מהתפריט והיו יעילים. גם כשהקפה שלי התקרר (טוב, נו, בטח הבנתם שחיכיתי לצלם תמונה) פשוט הציעו להכין לי קפה חדש ולמרות שסירבתי הם התעקשו. לא מובן מאליו בכלל.


אז מה אכלתי?



פרוסת אבוקדו (18 ש"ח)- קלאסי. ניתן לבחור בגבינת שמנת או טחינה עבור הפרוסה, כמובן שבחרתי בגבינת שמנת. ההגשה די אסתטית והאבוקדו תובל עם שמן זית, מלח גס, לימון ומעט צ'ילי יבש שממש הוסיף. הלחם היה טעים וקראנצ'י. כל פרוסה מגיעה עם 3 זיתי קלמטה בצד (יאמי).



פרוסת ברי וריבה (18 ש"ח) - פרוסה יותר בכיוון המתוק שמגיעה עם ריבת תותים, פרוסות ברי נדיבות ומעט בזיליקום. הטעמים משתלבים טוב ביחד והיא הייתה בדיוק המתוק שרציתי ליד הקפה שלי. ממליצה.



סלט פנצנלה - עשיר, רענן וטעים. מתובל היטב. הכיל עגבניות שרי ועגבניות רגילות במספר צבעים, עלי רוקט, מלפפון, קרעי לחם קלוי, בצל סגול, בזיליקום וגבינת מוצרלה. מתאים לחלוקה של שני אנשים, קצת גבולי בעיני בגודל לשלושה אנשים, אך אפשרי אם זה תוספת נשנוש ליד שני חצאי פרוסות לפחות.



לשתייה-

קפה- כי איך אפשר בלי?! והוא היה ממש טוב.

הספל היה דק ואני מתה על זה. הגיע תואם לצלוחית מהממת.



מיץ תפוזים מצויין שמגיע בבקבוק זכוכית אישית. מתה על הדברים הקטנים האלו. הופתעתי מכך שהמחיר הוא 13 ש"ח, כשהממוצע המקובל הוא 16 ש"ח. 3 שקלים שעושים טוב בתחושה, יותר מבכיס.


*בסביבות השעה 11:00 המקום התחיל להתמלא, התור להזמין התארך לו ואנשים חיכו ששולחנות יתפנו.

*המקום מתאים ל"לפטופ וקפה" (אם כי בעיני התאורה מעט חשוכה). יש ווי-פיי כמובן.

*אינני יודעת להגיד לכם מה קורה בשעת העומס, האם האוכל מתעכב בשל העומס, אבל זה משהו שכדאי לקחת בחשבון.



בנתיים, בונה על הבראוניז האלו בביקור הבא שלי




לסיכום:

מחיר: בהזמנה שלי, עבור 2 אנשים: קפוצי'נו, 2 פרוסות, סלט פנצנלה ו-2 מיץ תפוזים - 113 ש"ח לפני טיפ! שווה!

שירות: מזמינים בדלפק והאוכל יוגש אליכם. צוות העובדים היה מאוד נחמד.

טעם: פשוט אבל בהחלט טעים!

רעש: לא משהו מיוחד. בגלל שמדובר בגינת פטיו היא די מנותקת מהרעש ברחוב.

עיצוב: זרוק ושכונתי, היפסטרי ומגניב!

מידת ניקיון: בסדר. נקי יחסית.

כתובת: אלנבי 97, תל-אביב.

שעות פתיחה: ימים א-ג', ה'- 7:30-20:00, יום ד' 7:30-19:00, יום ו' 7:30-18:00, יום ש' 8:00-18:00.

טלפון: 054-484-4928.


תפריט:


bottom of page