top of page

Café CUCU קפה קוקו

אתמול גילית בראנץ' חדש ונפלא שנפתח ממש לא מזמן, בקפה קוקו החדש.

בית הקפה הוא חלק ממלון קוקו (באנגלית זה נראה יותר טוב. סורי) והוא חלק מהקבוצה הקטנה שכוללת את לה-שוק וא-לה-בר, שני מקומות מוצלחים וידועים הממוקמים מצידו השני של הכביש. המיקום שלעצמו הוא מעולה, רחוב דיזינגוף בזוית המשקיפה על כיכר דיזניגוף החדשה והיפה (זה גם ממש ליד הסנטר, למקרה שאין חניה באזור).


המקום לא גדול ומאפשר בעיקר ישיבה בשולחנות בחוץ תחת סככה על שפת המדרכה, עם תצפית לרחוב שהיה שקט, נעים וכיפי בשבת בבוקר. ישנו חלל פנימי עם דלתות פתוחות לרווחה ובו ממוקם בר מרשים, עגלגל ויפייפה עם הרבה שיק ואסתטיות.





הגענו לשולחן שהזמנו מראש (אמנם המקום עדיין בהרצה, אבל הוא היה מלא כמעט לגמרי בבואנו בשעה 11:00) ועם התפריטים קיבלנו קנקן סודה, שזה בכלל ריגש אותי, במיוחד שראיתי במקרר של המקום בקבוקי פררלה כך שזה לא מובן מאליו.


ולגבי האוכל: התפריט בהחלט סיקרן אותי (אפילו אהבתי שהדף היה איכותי ובעיצוב התפריט גם הושקעה מחשבה). המנות נשמעות סטנדרטיות יותר ופחות, חלקן עם טאץ' בינלאומי וחלקן בסגנון מקומי ויותר פשוטות. מחירי המנות נעים בין 29 ל-62 ש"ח, המנות הזולות הן קטנות יותר כמו מוזלי או מאפים וקפה והיקרות יותר הן "מנות-מנות", כמו אלו שהזמנו:



עלומות על אבוקדו (58 ש"ח):

הלכנו על בטוח עם מנה שאי אפשר ליפול בה ובעיקר אי אפשר לסרב לה. הלחם היה לחם דגנים קלוי, עליו כמות אבוקדו נאה (אבוקדו "אמיתי" ולא גוואקמולי לפי הטעם והמראה), ביצים עלומות עסיסיות ומעל שינוי מרענן ומעניין לרוטב ההולנדייז הקלאסי של רוטב שרי קונפי כתמתם (אם כי הוא משום מה הזכיר לי בטטה במתיקות שלו). לצד המנה הגיע גם סלט עלים פשוט ברוטב קליל. לא מיוחד אבל טעים, ולא בכמות מיניאטורית שלפעמים מגישים סתם כקישוט לא מוצלח.



בוקר טוניסאית (58 ש"ח):

שם יפה למנת שקשוקה טובה מאוד! אני לא נוטה להזמין שקשוקה כשאני אוכלת בחוץ כי זו מנה פשוטה מידי בעייני, אבל אני שמחה שבחרנו בה. השקשוקה הייתה מאוד טעימה ובבישול שלה היו עגבניות שרי שכמובן מתוקות יותר מעגבניות רגילות, מה שהוסיף רבות לטעם (היא לא הייתה מתוקה מידי, אל חשש). הביצים הגיעו במידה מושלמת לדעתי של כמעט עשויות, עם צהוב שאינו נשפך אבל גם לא יבש. ממש נהנתי ממנה. היא הגיעה לצד חלה טרייה פרוסה וטחינה. במחיר של 62 ש"ח תוכלו לקבל את השקשוקה עם נקנקיית מרגז (כלומר תוספת של 4 ש"ח בלבד).



פולנטה כמהין (58 ש"ח):

המנה שנשמעה הכי מיוחדת אבל בפועל הייתה דווקא הכי פחות מוצלחת כיוון שלחם הפולנטה היה מעט יבש והמנה הייתה קטנה. מעבר לכך, הביצים העלומות היו עשויות מעולה, פטריות הפורטובלו היו בשרניות וטובות והטעם ה"כמיהני" הורגש והשתלב נהדר עם האספרגוס.



סלט אנדיב (52 ש"ח):


מנה מתפריט הצהריים. אם יש סלט שאני לא מתרגשת ממנו זה סלט אנדיב. תמיד אעדיף סלט אחר. כאן סלט האנדיב הצליח להפתיע אותי והיה ממש מוצלח ועשיר. גבינת רוקפור טובה, חסות, רוקט, שומר, אגס, אגוזי מלך וקרוטונים מצויינים. מנה גדולה עם מרכיבים טריים וקלילים, ברוטב מרענן ומעט מאוד רגשות אשם (אל תדאגו, זה התאזן עם הקינוחים).



לשתייה בחרנו ב-3 קפה קר, שהיה טוב, הגיע אסתטי בגווני לבן-חום כמו שאני אוהבת בכוסות יפות.

בנוסף, לקחנו הפוך שהגיע בהגשה מושלמת על מגש כסף לצד "שוט" של סודה ו-2 קוביות סוכר, חומה ולבנה. נמסתי יחד עם קוביית הסוכר בקפה.

בתפריט יש גם תמחור לקפה ומיץ לארוחת הבוקר של 14 ש"ח, שבעייני זה דיל נהדר. לצערי מיץ התפוזים לא נסחט במקום כך שויתרתי על הדיל, אבל בכל זאת, שתדעו.

בנוסף, ישנם גם ארבעה קוקטיילים של בוקר במקום במחיר של 32-38 ש"ח, ממה שראיתי הם נראים ממש טוב, אני מאמינה שבביקור הבא שלי אבחר באחד מהם.


הקינוחים בכלל היו הפתעה מדהימה. נהננו גם מעוגת גבינה וגם ממוס שוקולד ושניהם היו פשוט מעולים.

לעוגת הגבינה היה מרקם משגע, רך וקטיפתי והיא הוגשה לצד כמה חתיכות תותים טריות ומעין ריבת-ג'לי בטעם פירותי מתקתק.

מוס השוקולד היה מצויין. אוורירי מאוד והגיע עם מעין קראמבל שהוסיף קראנצ'יות עדינה ומעל גם רוטב קרמל מלוח שבכלל הפך את הביס למושלם.



השירות היה טוב ואדיב, ללא תקלות. גם בתפוסה מלאה כמעט לגמרי לא היו עיכובים עם המנות או בעיות בהזמנה, לא הורגש שהמקום בהרצה.


אסכם ואומר שקפה קוקו היה הפתעה נעימה. מנות מסקרנות וטובות בפרזנטציה יפה, קינוחים מעולים והקפדה על דקויות והדברים הקטנים שמשדרגים את החוויה. אני כבר מחכה לפעם הבאה שלי בקפה קוקו, לטעום עוד מנות עם ציפייה להיות מופתעת לטובה!



לסיכום:

מחיר: אמנם השתייה לא כלולה במחיר כך שיש מנות שמעט יקרות מידי, אך בסופו של דבר בתוספת שתייה ולאחר טיפ תתקרבו ל-100 ש"ח עם המנות היקרות, כך שהמחיר הוא לגיטימי בעיניי.

עבור כל הטוב הזה - 4 מנות, 4 קפה, 2 זירו ו-2 קינוחים - 146 לאדם לפני טיפ. מיותר להגיד שיצאנו מלאות מאוד.

שירות: בסדר גמור וללא תקלות ועיכובים.

טעם: רוב המנות היו ממש נהדרות והופתעתי לטובה, אני מחכה לטעום מנות נוספות בביקור הבא שלי. ממליצה מאוד לקחת קינוח (עוגת הגבינה ומוס השוקולד מצויינים).

רעש: בשבת בבוקר האזור היה שקט ונעים.

עיצוב: יפה ואסתטי. למרות שמרבית אזור הישיבה הוא על מדרכת הרחוב הוא אסתטי ומזמין.

מידת ניקיון: נקי.

כתובת: דיזינגוף 83, תל-אביב.

שעות פתיחה: המקום בהרצה. בראנץ': 7:30-16:00

טלפון: 03-7346940


תפריט (המקום בהרצה):


bottom of page