top of page

ACAI BOWL / קפה דלאל

זה יהיה פוסט יחסית קצר, אבל צריך לתת לאסאי-בוול של קפה דלאל את הכבוד הראוי.


אסאי אף פעם לא עשה לי את זה יותר מידי, אבל כשראיתי את קערת האסאי של קפה דלאל החדש, פתאום נורא רציתי!

הלכתי עם חברה בבוקר יום חמישי לקפה דלאל (דעו לכם שבשבת המקום סגור) לסמן וי על החשק העז.

המיקום האמת קצת מוזר ולא דומה בכלל לדלאל של נוה צדק, בטח שלא באווירה. אבל לא שציפיתי, אני רק באתי בשביל האסאי-בוול שלי.



אז ככה:

הזמנתי את האסאי בוול (כמובן שגם את הטוסט בריוש, היה מדהים כרגיל).

לאחר כמה דקות הגיעה לשולחני קערה מלאה באסאי סגול מהמם ועליו הפירות הטריים האהובים עלי - אננס, תותים, קיווי ובננה. באמצע היה קוקוס קלוי שהקפיץ את המנה מאוד (ביקשנו אפילו תוספת ממנו) ומתחת התחבאו גם זרעי צ'יה.

האסאי היה קפוא למחצה, בדיוק במידה הנכונה, וכל ביס שלו היה מעולה. הטעם של האסאי היה מאוד מורגש, בשונה ממקומות רבים אחרים שמגישים קערות אסאי-קפוא בהן הטעם הוא בעיקר קרחי.

אם בא לכם פינוק איכותי (ופוטוגני) שגם לא גורם לרגשות אשמה עד לאימון הכושר הבא - האסאי בוול של קפה דלאל זה בול בשביל זה.



כמה דברים קטנים לגבי המקום למעוניינים:

הישיבה במקום היא כמעט ורק חיצונית. חלל אחד חיצוני (עבור מעשנים) על מדרכת הרחוב וחלל שני (גם הוא חיצוני) ממוקם על מדרכת הרחוב אך הוא מקורה ומכיל בערך כ-10 שולחנות. למקומיים אולי יהיה רלוונטי שני כסאות הבר (הלא ממש נוחים) שנמצאים בחלל הפנימי עם שולחן צר מאוד שמשקיף החוצה. לא ממש מומלץ לישיבה, אולי כדי לטרוף רגע קוראסון ולשתות את הקפה לא תוך כדי הליכה.

דבר נוסף הוא שקפה דלאל מציע את כל המאפים הטובים והמוכרים של דלאל- המתוקים והמלוחים, סנדוויצ'ים, מיני סלטים, מיצים, מוזלי ועוד.


וכמה מילים לגבי החוויה הכללית: אני וחברתי נאלצנו להמתין בערך 15 דקות כדי שיתפנה שולחן אבל היינו מספיק עיקשות ולבסוף הושבנו בחלל החיצוני המקורה, מאוד נחמד. המלצרית התרוצצה ופיזזה בין השולחנות וחבל שלא היה עוד מלצר איתה לחלוקת העומס על השולחנות.


קפה דלאל נמצא ממש סמוך לכיכר המדינה, אז אם אתם באזור תלכו לאכול את האסאי-בוול, מבטיחה שלא תתחרטו. וגם אם אתם לא באזור - סעו במיוחד!




bottom of page