top of page

Hotel Montefiore הוטל מונטיפיורי

פנינה נוספת מבית היוצר של R2M, ממוקמת ברחוב מונטיפיורי בתל-אביב.

המסעדה כשמה כן היא, חלק ממלון הבוטיק מונטיפיורי ומוגשות בה ארוחות בוקר, צהריים וערב. בפוסט זה אספר לכם על ארוחת הבוקר.

הוטל מונטיפיורי הוא מהמקומות המוקפדים עם הסכום המבריק להפליא, מפיות בד צחורות ואוכל מדוייק.

התפריט במקום די מודולרי. ניתן להזמין מספר סוגים של ארוחות בוקר מובנות מהתפריט (כמו ביצים עשויות לבחירה, סלט עגבניות, סלט מלפפונים, סלסלת לחמים וקונפיטורות, גבינות, יוגורטים ועוד), או להרכיב באופן עצמאי מהתפריט ארוחה לפי בחירה. ניתן גם לבחור מתוך מספר מנות מצויינות שאינן כלולות בארוחת בוקר מובנת.

בנוסף, יש הרבה קוקטיילים מומלצים לבוקר, אבל עוד לא יצא לי לנסות כי אני תמיד נכנעת בבוקר למיץ תפוזים סחוט טבעי (שלמען האמת הוא ממש קטנטן אז קחו זאת בחשבון) וקפה קר.

טוסט ג'מבון עם גאודה ומנת פנקייקים שהיא לא רק יפה


טיפ - שבו במרפסת בחוץ!

אווירה אחרת לגמרי לחובבי אור השמש בבוקר, אבל אם תרצו יש גם שמשיות. כמובן שבמרפסת גם יותר שקט ואם מזג האוויר נעים אז בכלל הרווחתם.

בביקורי האחרון בחרתי באופציה של הרכבה עצמית והזמנתי מנה של לחם שאור קלוי, עליו תרד בשמנת ומעל ביצה עלומה. המנה הייתה ממש טעימה, אולם למרות שקיבלתי סכין מסור לחיתוך הלחם, נאלצתי להפעיל לא מעט כוח. בנוסף, הוספתי את סלט העגבניות, גבינת פטה (כבשים) וסלט המלפפונים, שלעומת כל השאר הוא פחות מומלץ. מדובר במיני-מלפפונים חצויים לאורכם עם מעט שמיר עליהם (רוב המלצרים גם יתריעו על כך בפניכם).

האומלט לא שלי, לא מאמינה בביצה בלי צהוב עסיסי שנשפך ממנה

הקינוח הקבוע היה איך לא, הפחזניות. היסטרי כמה שזה טעים. אפשר להגיד שיש פחזניות רגילות, ויש את הפחזניות של R2M- קרם פטיסייר מושלם מתגלה בביס הראשון ובתחתית (או בחלק העליון, כי זה לא ממש משנה..) יש משטח קרמל שנותן טוויסט משוגע. תנסו בפעם הבאה, מבטיחה שלא תתאכזבו.

או פחזנית של R2M או כלום


לסיכום:

מחיר: בסביבות 80 ש"ח, תלוי מה לוקחים.

שירות: אדיב ומקצועי.

טעם: טעים מאוד.

רעש: החלל הפנימי רועש יותר מהישיבה במרפסת החיצונית השקטה.

עיצוב: אלגנטי ובוטיקי.

מידת ניקיון: נקי מאוד.

הערות: מתאים לאירוע חגיגי. הזמינו מקום מראש. יש מספר חניונים בתשלום באזור.

עוד אוכל ועדיין טעים


bottom of page