top of page

JONESY GARDENER ג'ונסי גרדנר

ג'ונסי גרדנר הוא בית קפה די צעיר, פחות משנה בגילו, אבל הוא הפתעה טובה שאני שמחה שאני מכירה - ועכשיו גם אתם:

מה, לא ככה?



במקום, כפי שמסגיר במעט השם, ישנה גינה קסומה ומשגעת עם הרבה צמחים וירוק והיא לגמרי ה"היילייט" של המקום (חכו לאביב שהיא גם מקבלת עוד זריקות צבע משגעות מפרחים צבעוניים).

הגינה מאוד לא אופיינית לתל אביב- היא מרווחת, פסטורלית, עם מוזיקה נעימה ברקע ומאוד "cozyית". חבל שאני אמשיך בתיאורים, תראו ותתלהבו:





המקום מציע ארוחות בוקר עד השעה 13:00, באמצע ובסוף השבוע, ולאחר מכן משתנה התפריט לצהריים-ערב.

התפריט לא מחפש להתחכם יותר מידי, פשוט, אבל טוב ומפנק, בדיוק מה שצריך- ארוחת בוקר ישראלית, שקשוקה, סביח, מוזלי, כריכים, טוסט צהובה ומאפים שונים. תוכלו גם להנות משייקים, חליטות, מיצים וקוקטיילים שונים.


אז מה טעמתי?

בוקר זוגי מושלם (170 ש"ח). זה השם, אבל הוא באמת מושלם. וממלא מאוד.

ארוחת בוקר סופר משתלמת המגיעה עם 2 ביצים עשויות לבחירה לכל סועד, 2 סלטים אישיים עם חסה, עגבנייה, מלפפון וקצת ירוקים ברוטב חרדל דיז'ון שבהחלט הוסיף, מבחר מטבלים ותוספות נחמדות קטנות- סלט טונה, גבינת שמנת (שמנה שמנה כמו שאני אוהבת), חמוצים, טחינה, זיתים (קלמטה בביקורי) וריבת קינמון ותפוחים.

והשוס - שלוש פלטות מפוארות ועשירות בכל טוב:

פלטת גבינות: מוצרלה, גאודה, מנצ'גו ופטה. מעוטרת בתותים (הדברים הקטנים שעושים לי את זה. וכמובן שאין כמו תותים).

פלטת דגים מעושנים: סלמון ומטיאס. מעוטרת יפה עם בצל ושמנת חמוצה שכמובן משתלבת מצויין.

פלטת אנטיפסטי עשירה: כרובית, פטריות, עגבניות, פלפל וקישוא.

הארוחה כמובן מלווה גם בסלסלת לחמים- לבן, דגנים, חלה ו-2 פרוסות עוגת תפוזים שהייתה לחה וטובה. במעמד הארוחה תקבלו גם כמובן מיץ וקפה. בהחלט משביע והתמורה למחיר בהחלט הולמת.

דעו שבפועל המנה הזו מורכת מחיבור של מנת "בוקר הכרמל" (של ארוחת בוקר אישית, אבל לשני אנשים) ושל שלוש הפלטות שאותן תוכלו גם לקחת כל אחת בנפרד, אם אולי בא לכם סתם נשנוש עם קוקטייל נחמד.




שקשוקה - הגיעה במחבת אישית ולוותה בחלה, סלט ירקות אישי, טחינה וחריף. תוכלו להתפרע ולהוסיף נקנקיות עגל (12 ש"ח), או גבינת פטה (8 ש"ח). המנה הייתה פשוטה וטעימה.



ואיך אפשר בלי קצת מתוק?

פנקייק שחיתות -

ארבעה פנקייקים לחים וטעימים עם מעט אבקת סוכר מלווים בסירופ מייפל, סירופ שוקולד, קצפת, שמנת חמוצה ופירות פרוסים דק בצורה אסתטית (תות, בננה, אפרסמון ואגס בביקורי). אתם בטח יודעים שאני אף פעם לא מתנגדת לנוטלה על פנקייק אבל ה"סגנון של פעם" הזה עשה לי טוב בלב ובקיבה. המנה הייתה בהחלט מוצלחת, משביעה וכיפית לחלוקה.




לשתייה:

תוכלו להנות ממיץ גזר, תפוזים (סחוט אך לא במקום) ומיצים נוספים, למשל, סלק, גזר וג'ינג'ר, חליטות שונות, תה קר מעולה שמכינים במקום שמגיע עם לימון ונענע ועם ניחוח שהזכיר לי רוזמרין ונתן טוויסט עדין וטוב לתה, משקאות חמים, שייקים שונים ומרעננים וגם קוקטיילים. אני נהנתי מאפרול שפריץ וגם מגרניטה חזקה ומיוחדת (על בסיס אספרסו, שוקולד בלגי, וויסקי ג'יימסון וקאווה).


אפשר גם להסתפק בקפה אסתטי



אני כמובן גם התלהבתי מהכריות לישיבה לצד השולחנות, מהצלחות המשגעות, מהנראות האסתטית של כל המנות ובאופן כללי מהקסם שיש לג'ונסי גרדנר.

הפתעה נחמדה למי מכם שיגיע לבקר לאחר שירדה השמש- הרבה מהעצים עטופים במנורות קטנות, כך שבערב הגינה הופכת לעוד יותר קסומה משהיא בשעות היום.

אם מסיבה כלשהיא לא תרצו לשבת בגינה (לא סביר שזה יקרה, אבל נגיד ש..) יש גם אזור ישיבה קטן בג'ונסי, עם קומה עליונה נוספת.




לסיכום:

מחיר: תוכלו להנות למשל מארוחת בוקר זוגית מפנקת ביותר בפחות מ-100 ש"ח לאדם לאחר טיפ.

שירות: נעים ואדיב.

טעם: טעים.

רעש: פסטורלי ושקט.

עיצוב: הגינה משגעת! הבפנים מעוצב בטעם גם הוא.

מידת ניקיון: נקי.

הערות: יש תנורי חימום ומאווררים בחלק ממקומות הישיבה בגינה.

כתובת: נחלת בנימין 3, תל-אביב.

שעות פתיחה: ימים א'-ה' 7:00-22:00, יום ו' 7:00-18:00, יום ש'- 8:00-18:00.


תפריט הבוקר:


תפריט צהריים וערב:




bottom of page