top of page

א-פיה קסומה Afia Ksuma


א-פיה קסומה הוא בית קפה קסום בקיבוץ עינת. המקום מציע ארוחות בוקר מעולות ומגוונות עם מנות מיוחדות ושונות וקינוחים מטריפים עוד יותר, כאשר תחום ההתמחות של א-פיה קסומה הוא בעיקר מקרונים מטריפים פרי רעיונה ויצירתה של השף קונדיטור דנה שחר.

האווירה במקום פשוטה וצנועה כאשר ישנה ישיבה בשולחנות בחוץ באוויר הפתוח (רצפת אבני חצץ. ביי ביי לעקבים) או לחילופין בחלל הפנימי הקטן.

המקום מלווה במסרים על התפריט של "פשוט לעשות טוב", שכתוב בשלל שפות וכל סיפור המקום מדבר על פיות וקסמים, ולא על מלצריות ואוכל. כשתטעמו את המקרון באמת תרגישו שהיה כאן קסם - מקרונים ענקיים בטעמים שונים ומיוחדים כמו מקרון כנאפה, מקרון מלבי, מקרון אננס, מקרון פאדג' שוקולד עם עוגיית פדאג', ואפילו מקרון משגע של מישמיש, לאבנה, צנוברים ורוזמרין.

מנות שאהבתי / המלצה שלי: בגזרת מנות הבוקר גנבה בעייני את ההצגה המנה הטבעונית- טורטייה עם ממרח עדשים, ארטישוק צלוי, בטטה, בצל סגול, כוסברה וטחינה סלק נענע (גאוני!). ביס מושלם. "חלת-מחבת" היא מנה מעולה נוספת שגם מאוד פופולרית במקום ואוזלת מהר מהתפריט (תמצאו אותה תחת הכותרת בתפריט "מהר מהר לפני שיגמר"). בנוסף טעמתי ספיישל משגע של חומוס אפונה עם ציזיקי נענע לימוני, חריף וביצה קשה, שמוגש לצד פיתות ענניות וטריות שדנה אפתה כמובן במקום.

מחיר: רוב מנות הבוקר בתפריט נעות בין 46-59 ש"ח לפני שתייה. תוסיפו לזה מקרון (או שניים) ועדיין לא הגעתם ל-100 ש"ח. value for money בהחלט!

אווירה: המיקום בלב קיבוץ עינת מכניס אווירה פשוטה ו"קיבוצית" למקום. אין כאן כוונה להיות מקום "פנסי", אלא מקום ללא יומרות שכיף לשבת בו ולהנות באמת מאוכל טוב ושירות נעים.

הערות: יש ספיישלים נוספים לתפריט בימי שישי. הושבה על בסיס מקום פנוי.

טלפון: 03-9007575

שעות פתיחה:

א'-ה' 8:00-18:30 (מטבח נסגר ב-14:30)

ו' 8:00-15:00 (מטבח נסגר ב-14:00)

כתובת: "אפיה קסומה" בוויז.

חניה: יש חניה בצמוד למקום.



תפריט:



bottom of page