top of page

איפה אוכלים סמודי בוול

סמודי בוול זה לגמרי אחד מהפרי-גילטי-פלז'ר שלי. אם זה ככה גם אצלכם, אז הפוסט הזה הוא בשבילכם!


סמודי בוולס (ואסאי בוול בפרט) הם ממזמן לא סתם גימיק או טרנד חולף. הקונספט המושלם הזה כאן כדי להישאר, וטוב שכך!


ריכזתי לכם כאן את כל המקומות הכי שווים שיש לסמודי בוול מושלם!

על חלק מהמקומות תוכלו לקרוא בפרוטרוט בפוסטים קיימים בבלוג, אבל כאן תקבלו את התמצית החשובה.


*כמעט בכל אחד מהמקומות תמצאו התאמה מושלמת גם לטבעונים.

*המחיר בכל המקומות די דומה, בסביבות 35-45 שקלים לקערה, או אפילו פחות.


מתחילים:


קפה דלאל

בקפה דלאל יש אמנם רק אופציה אחת, של קערת אסאי, אבל כשהיא כל כך טובה לא צריך משהו אחר. הטעמים של האסאי מאוד נוכחים והמרקם מצוין. הקערה מעוטרת בכמות נכבדת של פירות עונתיים טריים חתוכים באלגנטיות מלווים בזרעי צ'יה, קוקוס קלוי ופרח, כדי שיהיה גם יפה!

כתובת: ז'בוטינסקי 108, תל-אביב.

חניה: הרבה חניות כחול-לבן באזור.

ימי פתיחה: כל השבוע.



אורבן שאמאן

כל המרכיבים טבעונים וטבעיים והסמוודי בוול נעשה כמובן בהכנה במקום. ישנן שלוש אופציות לבחירה וכולן יעוטרו לכם בטופינגס כיפים ואהובים כמו זרעי צ'יה, קוקוס, חיתוכיות טבעוניות של כוסמת וקקאו וגוג'י ברי. בנוסף, חייב לתת מילה טובה להגשה האותנטית בקערת קוקוס עם כפות עץ. שאפו!

כתובת: דיזינגוף 210, תל-אביב.

חניה: קשה למצוא חניה באזור.

ימי פתיחה: כל השבוע.



קפה חמנייה

המקום הזה הוא כבר להיט אמיתי בכל ענייני הסמודי בוול. המבחר בין הקערות די מרשים - בערך חמש אופציות שונות עם מרכיבים רבים ובריאים בכל קערה וכמובן - טעם וצבע ייחודיים ושונים לכל סמודי בוול (סגול, ורוד, צהבהב, כחול.. תתפרעו). גם בטופינגס לא חסכו ותוכלו להנות מפירות יער טריים(!), גרנולה לא פחות ממעולה ועוד.

ממליצה בחום על הסמודי בוול הכחולה - סי בריז, שהשאירה בי טעם של עוד.

כתובת: בזל 37, תל-אביב.

חניה: חנית כחול-לבן ברחובות סביב.

ימי פתיחה: כל השבוע

*יכולים לקרוא מה עוד אוכלים שם, ממש פה.



ג'וס אנד בוול (Juice and bowl)

קפ-ה האנוי, המסעדת הויאטנמית פתחה בצמוד אליה דוכן של קערות שונות - מתוקות וקרות (סמודי בוולס) או מלוחות וחמות (תבשילים שונים). אני טעמתי את קערת האסאי שמגיעה בצבע סגלגל-ורדרד (purple rain) שהייתה מלווה בטעמים חמצמצים של פירות יער (מגיעה על בסיס בננה אבל תוכלו להמיר לאפרסק). הטופינגס בביקורי היו גרנולה, זרעי צ'יה, תפוח ועלי ורדים מיובשים (טוויסט נחמד), אך אני מניחה שהם משתנים לעיתים.

כתובת: מלכי ישראל 3, תל-אביב.

חניה: חניון גן העיר קרוב למקום.

ימי פתיחה: א'-ו'.



מיציפי

סוף-סוף לא צריך לנסוע עד לתל אביב כדי להנות מסמודי בוול מושלם! המיציפי נמצא ברמת השרון ונהיה מקום מאוד מבוקש בעיר, ובצדק. תוכלו לבחור בקערה סגולה על בסיס אסאי, ורודה על בסיס תות, צהובה על בסיס מנגו, ירוקה על בסיס תרד, כחולה עם ספירולינה כחולה (ספיישל) ויש עוד מלא! ישנן הרבה תוספות קלאסיות כמו קוקוס, פקאן (טבעי או מסוכר), גוג'י ברי ואפילו אפשר להוסיף אבקת חלבון! (נראה לי שווה לארוחת "פינוק" של אחרי אימון). מהתמונות כמובן שאי אפשר לפספס שסימן ההיכר של המקום הוא צורת חיתוך הפירות שהופכת כל סמודי בוול לאחד שחייב לצלם!

כתובת: אוסישקין 16, רמת השרון.

חניה: יש הרבה חניה סביב - אפור וכחול לבן (הזמינות משתנה קצת בהתאם לשעות העומס של אותו היום).

ימי פתיחה: סגור בשבת.



אסאי בוול של קפה יום-טוב

בקפה יום-טוב אמנם לא מתמחים בסמודי בוול אבל ישנה קערת אסאי אחת שבהחלט משאירה טעם של עוד. לאחר שתזמינו תקבלו מעין כדורי גלידת אסאי יחד עם פירות חתוכים, גרנולה ודבש. ממש לא הסגנון הסטנדרטי המצופה, אבל זה בכלל לא משהו רע!

כתובת: יום טוב 30, תל-אביב.

חניה: תאלצו להתאמץ קצת בשביל למצוא חניה באזור (שוק הכרמל).

ימי פתיחה: כל השבוע (סגור בשבת בבוקר, נפתח בערב).

*קערת אסאי שם היא הקינוח המושלם, בתנאי שאכלתם את ארוחת הבוקר שלהם קודם! (פרטים נוספים ממש פה).



בלנד

סוף סוף בשורת הסופר-פוד הגיעה גם להרצליה! הבלנד הוא בר בריאות די חדש ברחוב שקט בהרצליה והכל שם סופר בריא עם כל התחליפים שאתם רק יכולים לחשוב עליהם. במקום תוכלו לבחור בין שלוש אופציות של סמודי בוול. אני ניסיתי גם את קערת האסאי הקלאסית וגם את ה"גרין-דרים" שמגיעה על בסיס תרד והייתה סופר מרעננת וטעימה, אולי אפילו יותר מהאסאי! שתי הקערות עוטרו בטופינגס שווים במיוחד וגם בקצת פירות יער (אוכמניות ופטל אדום). יותר מושלם מזה לא יכול להיות.

כתובת: הנשיא יצחק בן צבי 146, הרצליה.

חניה: יש חניה באפור ברחובות השונים סביב.

ימי פתיחה: סגור בשבת.



ג'וסה

בג'וסה יש רק קערת אסאי בוול, והאמת? לא צריך יותר מזה. הקערה מגיעה בשני גדלים, כשהגדול מביניהם (כפי שאתם רואים בתמנוה) ממש מתאים לחלוקה של 2-3 אנשים. הסמודי בוול מגיע עשיר בתוספות שונות בסידור אסתטי ביותר והמרקם מזכיר מקפא גלידה - ממש קר וסופר מרענן ליום קיץ חם!

כתובת: אבן גבירול 151, תל-אביב.

חניה: יכול להיות שתמצאו חניה באפור (שימו לב לתמרורים, לי פעם גררו את האוטו. לא כיף).

ימי פתיחה: א'-ו'.



במבו סטריט פוד

בשורת האסאי בוול הגיעה גם לשוק הפשפשים ביפו. מצאתי דוכן רחוב אקזוטי ביותר שכולו מעוטר בפירות ובהחלט מושך את העין. הזמנתי במקום קערת אסאי עשירה בפירות שהגיעה עם זילוף של חמאת בוטנים והייתה בדיוק מה שהייתי צריכה בחודש יולי חם בצהריים. דעו שאין מקומות ישיבה לדוכן.

כתובת: רבי פנחס 11, תל-אביב.

חניה: בהצלחה (בכל זאת, שוק הפשפשים).

ימי פתיחה: כל השבוע.



אנרג'וסר

אנרג'וסר הוא דוכן פירות של שייקים ובריאות אבל הסמודי בוול שלהם זה משהו מיוחד מאוד. למראית עין, לא הייתם חושבים שזה המקום שיוציא לכם קערת אסאי מושלמת, אבל הוא ממש כן! סימן הזיהוי של המקום הוא זילוף יפהפה של חמאת בוטנים מעל (אם כי אני מודה, לא ניסיתי, ועל זה נגיד "תודה" לאחותי שלא אוהבת בוטנים). למי שלא יודע, השילוב של אסאי וחמאת בוטנים הוא "וואו", ובאנרג'וסר העיצוב המושלם ממש לא נופל מהטעם.

קחו קערת טו-גו ושבו בכיכר רבין, מושלם!

כתובת: אבן גבירול 61, תל-אביב.

חניה: נסו את מזלכם בחנית אפור (קראו את התמרורים) או שתוכלו לחנות בחניון גן העיר.

ימי פתיחה: א'-ו'.




והפתעה קטנה ממני - כמעט סמודי בוול, אבל לא:

סיטיזן

בסיטיזן אין סמודי בוול אבל יש קערות מוזלי מרשימות ועשירות שהחלטתי שצריך לתת להן מקום פה. המוזלי מגיע עם יוגורט בטעם טרופי, התוספות כיפיות והכמות בהחלט משביעה. בנוסף, המקום מציע כוסות צ'יה פודינג אסתטיות עם תוספות שונות.

כתובת: מונטיפיורי 15, תל-אביב.

חניה: ישנם מספר חניונים באזור.

ימי פתיחה: א'-ה'.



יאללה, עכשיו תורכם! צאו לסמן וי על כל המקומות הכי שווים שיש לסמודי בוול!

בתאבון!

bottom of page