top of page

בראנץ' בבושוויק BUSHWICK

הבושוויק הוא בר קוקטיילים מדובר בחודשים האחרונים והוא שייך לקבוצה המיקסולוגית הפופולרית "אימפריאל" (בר האימפריאל, מוטל, לה אוטרה..).

הבושוויק ממוקם במלון פבריק ברחוב נחלת בנימין ובשונה משאר המקומות שבבעלות הקבוצה הוא פועל גם בשעות אור היום, בהן הוא מציע בראנץ' מגוון לצד קפה (וגם קוקטיילים כמובן. וגם קוקטיילים עם קפה!).


אני בטח לא היחידה שהתאהבה בצלחות



רגע לפני שנגלוש לביקור שלי, אני חייבת לפרגן לעיצוב המיוחד. המקום נוטף סטייל בשילוב עם דמיון פרוע - עץ, קש, ריפוד קטיפה, שטיחים, שולחנות מארבל כהים, לצד קירות צבעוניים מקושקשים. המראה המבולגן הזה מסתדר איכשהוא בצורה הרמונית בעין ושאפו גדול לבושוויק (ולמעצביו) על תוצאה יותר ממוצלחת!



*דעו שישנה חצר מקורה עם מקומות ישיבה נוספים בבושוויק, ככל הנראה עבור מעשנים.


אז למעשה הגעתי למקום בשעות הבוקר, שכן בבושוויק מציעים במהלך כל השבוע החל מסביבות השעה 11:30 תפריט בראנץ'! לא תמצאו כאן ביצת עין פשוטה או סלט ירקות אלא דברים מעט יותר מתוחכמים, חלקם יותר כבדים וחלקם יותר קלילים, כיאה לבראנץ'- שילוב של ארוחת בוקר וארוחת צהריים.

התפריט בנוי כך שניתן לבחור מתוך מבחר של צלוחיות קטנות להזמנה לשולחן (כמובן שזה לא מחייב שכל סועד יזמין)- אחת, שלוש או חמש והמחיר משתלם יותר ככל שתגדילו את מספר הצלוחיות, ובתמחור נפרד ישנו מבחר של מנות עיקריות.


אז מה הזמנתי?

3 צלוחיות (39 ש"ח):

סלקים צלויים- הסלקים הגיעו על קרם לאבנה משחתי וחלקלק שהיה מצויין(!) ו"שפריצון" של פסטו, אם כי היה כתוב שהמנה מגיעה עם חזרת, אבל הפסטו בהחלט התאים פה ושמחתי שהחליף את החזרת.

ארטישוק א-לה רומנה- מנה טובה עם פרמז'ן ושמן כמהין אבל מאודדד קטנה, 2 רבעי ארטישוק. נקודה לשיפור.

גוואקמולי- הצבע היה לא מספיק ירוק והמנה הייתה די קרה כך שהרגיש שהגוואקמלי עמד קצת במקרר וחבל. היה חסר קצת לימון וזה לא היה מספיק מדוייק. שאר המרכיבים במנה התאימו - צ'ילי, בצל, עגבנייה.



עיקריות:

ברד פודינג מלוח (58 ש"ח):

אין מישהי שאוהבת יותר ממני לחלוק מנות, שיירינג זהו שמי השני. הברד פודינג הזה הוא מהמנות שגורמות לי לרצות להפסיק לחלוק, כדי לשמור הכל לעצמי. זו מנה מעולה! מגיעה עם גושי גבינת עיזים קטנים, תרד, קייל וצנוברים. הברד פודינג כמובן לא היה במרקם קראנצ'י וחששותיי מביס רטוב, כבד וסמרטוטי לא התממשו. כל ביס היה רך וטוב. המנה הייתה עשירה בטעמים עדינים שהתחברו מצויין, המליחות הייתה מאוזנת והצנוברים הביאו קראנצ'יות עדינה למנה. ממליצה!



מקושקשת עשירה (46 ש"ח):

מגיעה עם בריוש צלוי (לא הרגיש לי צלוי במיוחד, אבל בריוש טעים בכל מצב), פרמז'ן וביצי סלמון או ברזאולה (בשר בקר כבוש במלח ותבלינים, מיובש באוויר), לבחירתכם (אני בחרתי כמובן בברזאולה). מנה הרבה יותר סטנדרטית (ביחס לבראנץ' ככלל, פחות ביחס לסגנון ישראלי). בעייני לבד היא מבאסת, אבל כיוון שנחלקה עם המנה של הברד פודיגנ המלוח היא השלימה את הרצון שלי לביצים בבוקר עם הטוויסט של הברזאולה שהיה עדין וטוב והוסיף הרבה עניין. מדובר במקושקשת עשירה בחמאה, מעט יותר כבדה כנראה מכזו שתכינו בבית.


שתייה:

הבראנץ' במהלך השבוע הוא בין השעות 11:30-17:00, כשבשעות אלו (ולמעשה עד השעה 19:00) המקום "מתוגבר" ב-happy hour על הקוקטיילים- כולם ב-29 ש"ח וגם היינות במחירים מוזלים. בראנץ' אמיתי, מא' ועד ת' מצריך קוקטייל טוב והבושוויק הוא המקום שיצליח לתת מענה לזה:

בחרנו בקוקטייל חמצמץ, פירותי, קליל ומרענן - JUNK SHOP. הגיע במראה שיקי-מינימליסטי עם צבע ורדרד משגע והיה מצויין. מדובר באחד מה-best sellers של המקום.


בנוסף לקחנו קפה:

אמריקנו קר- מגיע כ-cold brew, קפה קר 'מהחבית'.

קפה קר- המראה אסתטי והקפה היה די מתוק משום מה כך שלא הוספתי מי סוכר כלל (תמיד אני מוסיפה קצת).


לגבי השירות:

המלצר שלנו כנראה היה ביומו הראשון בעבודה. במקום להביא 2 מזלגות ו-2 סכינים לעריכת השולחן הוא הביא בטעות 4 מזלגות, הזמין לנו בטעות פעמיים את מנת המקושקשת במקום פעם אחת והיו עוד כל מיני תקלות שהיו בעיקר מבדחות, אבל לא פגמו בחוויה שלנו בפועל.

המנות יצאו מהר ולא היו תקלות קריטיות, אם כי המקום היה מאוד ריק בשעה זו ביום (עוד שני שולחנות תפוסים פרט לשלנו), אולי עומס רב יותר ישפיע לרעה על השירות.


בקיצור, יש עוד מקום קל לשיפור אבל יצאתי בנימה חיובית ואופטימית וקיבה מלאה מהבושוויק ואני מחכה כבר לבלות במקום בשעות הערב, אז הוא בטח מככב ומוכיח את עצמו היטב כמקום לנשנוש איכותי ובעיקר.. לקוקטיילים שווים!



לסיכום:

מחיר: עבור 2 עיקריות, 3 צלוחיות, 2 קפה קר וקוקטייל - 200 ש"ח לזוג לפני טיפ.

שירות: בסדר.

טעם: הברד פודינג המלוח- להיט! לגבי שאר המנות חלקן טובות וחלקן דרושות שיפור.

רעש: ישבנו בחוץ, בכניסה למקום על מדרכת הרחוב. מידי פעם יש רעש מהבנייה ברחוב, אבל בפנים שקט.

עיצוב: מהמם! מיוחד ושונה. תתרשמו מהתמונות.

מידת ניקיון: נקי.

כתובת: נחלת בנימין 28, תל-אביב.

שעות פתיחה: בראנץ': א'-ו' 11:30-17:00, ש' 12:00-17:00 (שעות פתיחה כולל בערב: א'-ש' - 12:00-1:00).

טלפון: 03-567-8006


תפריט:


bottom of page