top of page

בראנץ' בלאביט דיזינגוף LOVEAT

הביקורת הזו קצת שונה כיוון שהפעם ביקרתי ב״לאביט״, רשת בתי קפה קטנה וחמודה בעלת ארבעה סניפים הפרוסים בתל-אביב. בבלוג אני מחפשת להביא מקומות קונספט ומקומות ייחודיים ואמנם מדובר ברשת אך הבראנץ׳ הזה קיים רק בסניף דיזינגוף ובסופו של דבר ההחרגה הזו גרמה לכך שתכירו בראנץ' טעים במיוחד שבהחלט עומד בסטנדרטים הגבוהים של THEFOODNETT!



ביום שבת בבוקר הגעתי לסניף לאביט ברחוב דיזינגוף (לרשת עוד 3 סניפים: רח' ברזילי, הבימה ונמל תל-אביב) בו מגישים בראנץ' בסוף השבוע.

המקום יפה ואסתטי, עיטור עדין של צמחים (לא מלאכותיים. בונוס!) ועציץ לכל שולחן, עץ משולב עם שולחנות וכסאות מתכת.



המקום מאפשר אופציית ישיבה נוחה עם שירות חלקי- ההזמנה היא מהדלפק אבל המנות יוגשו אליכם. בנוסף, אופציה פופולרית במקום היא של טייק-אווי ולזה ממה שראיתי יש ביקוש גדול גם כן. בפנים ישנה ויטרינה אסתטית ונקייה עם כריכים מוכנים, מאפים שונים ומיצים טבעיים. בדלפק מתנהל הצוות בקצב גבוה וכוסות הקפה יוצאות בזו אחר זו.



אני כמובן ישבתי במקום והתחלתי לחקור את התפריט. בלי יותר מידי דיבורים, בואו ניגש לאוכל:

ברוסקטת אבוקדו (38 ש"ח):

כשהטוסט הגיע הרחתי את הארומה של שמן הזית שתיבל אותו ונדלקתי. מה בטוסט? הרבה מאוד אבוקדו שתובל היטב חוץ משמן הזית גם עם לימון ומלח, בצל ירוק חתוך בצורה ארוכה-אלכסוניתואסתטית, בצל לבן, מעט קוביות עגבניה, ירוקים שונים וצנונית. הטוסט עצמו הוא משתי פרוסות של לחם שאור קלוי שהיה מצויין וכל ביס היה מעולה! זה היה טוסט אבוקדו שלא הצריך גבינה מלוחה, בצל מטוגן או ביצה עלומה. טהרת האבוקדו בתפארתה!


לביבות מנגולד ועדשים (45 ש״ח), מהתפריט היומי:


כשלקחתי ביס מהמנה הבנתי שקורה פה משהו טוב. טעמים כל כך שונים ולא מוכרים, מנה עם כל כך הרבה יצירתיות! פרוסות בריוש עם איולי שום, לביבות מנגולד ועדשים שמזכירות פלאפל בצורהמעודנת, עגבנייה, בצל סגול, מעט ירוקים, צ'ילי אדום שהוסיף פיקנטיות וזילוף טחינה עדין מעל. הכל תובל היטב והוגש בצלחת מעוטרת בעלי רוקט טריים וזיתי קלמטה. איזה כיף שעוד אפשר להפתיע ולחדש ככה במנה שמתאימה בדיוק לבראנץ׳!


ברוסקטת סלמון (44 ש"ח):

קלאסי וטוב. ברוסקטת לחם שאור קלוי ועלייה סלמון ורדרד ומפתה שהתגלה כמובן כטעים מאוד, גבינת שמנת שהזכירה בשמנות שלה גבינת פילדלפיה (לא הפריע לי בכלל) ועיטור עדין של גילופי מלפפון וצנונית. מנה מעודנת וטובה.


סלט סופר פוד אומינה (54 ש"ח), מהתפריט היומי:

סלט אוורירי, קליל וכיפי שמכיל חסה, רוקט, כרוב סגול, רצועות גזר, בצל ירוק, נבטים גדולים, אבוקדו ומיקס גרעינים של צ'יה, קינואה אדומה, שומשום וזרעי חמניה. הסלט מגיע עם רוטב ויניגרט לימון בצד שנעשה במקום.




לשתייה:

חליטת תה מושלמת של נענע, מקל קינמון, לימון וג'ינג'ר, כמו בבית רק בכמות נדיבה ומפנקת מכל המרכיבים ובאיכות גבוהה.

שייק ירוקים (38 ש״ח)– אם באתם במוד בריא זה כנראה השייק שיעשה את העבודה. מה בפנים? תפוח, אננס, תרד, נענע, חמאת קוקוס, שבבי קקאו נא, עשב חיטה, עשב שעורה, ספירולינה, כלורלה, מורינגה (לא הכרתי את השניים האחרונים

לפני, מודה). יש בו מידת טעם של "עשביות" אבל אני מניחה שלא ציפיתי למשהו אחר. הוא היה מרענן והמרקם שלו היה מעולה ולא הפך לנוזלי במהלך הארוחה.

הפוך טוב וחזק שהגיע בספל האהוב עליי. ספל רחב, נמוך שמגיע עם צלוחית בצבע תואם ושאינו לבן! כל ספל שעומד בסטנדרטים האלו זורק אותי לבתי הקפה המקומיים של ניו-יורק.



קינחנו בקינוח מתוק קטן והחלטנו "להתפרע":


ניסינו עוגה מהסדרה הטבעונית שיש במקום שמבוססת על פרג ולימון (18 ש״ח) קינוח עם ניגודי טעם בביס שנעים בין מתוק לחמוץ והוא ממש סגר ליאת הפינה למתוק מבלי להגזים.


אם פספסתם, אציין לחיוב את ההגשות האסתטיות של כל המנות, את הצבעוניות ואת תחושת השפע.



לסיכום

מחיר: עבור 4 מנות, 3 שתייה וקינוח - 271 ש״ח לפני טיפ (מתאים ל3-4 סועדים).

שירות: ההזמנה היא מהדלפק והמנות יוגשו אליכם. המלצר פיזז ביעילות בין השולחנות והיה אדיב ונעים.

טעם: מפתיע ונהדר! ממליצה על לביבות המנגולד ועדשים ועל ברוסקטת האבוקדו.

רעש: לא היה רועש במקום בשבת בבוקר.

עיצוב: עדין ואסתטי.

מידת ניקיון: נקי.

הערות: הבראנץ׳ מוגש בסופי השבוע. תפריט הבוקר של אמצע השבוע מצורף גם כן למטה.

כתובת: דיזינגוף 232, תל-אביב.

טלפון: 03-5446470


תפריט בראנץ׳ סוף שבוע:


תפריט יומי סוף שבוע:


תפריט בוקר אמצע שבוע:


bottom of page