top of page

טי האוס סלון & גרדן T House Saloon & Garden

הטי האוס סלון & גרדן הוא בר קוקטיילים ומסעדה אסייתי חדש במיקום מעולה בתל-אביב (בית ציוני אמריקה, לשעבר מסעדת אמריקה) והוא פשוט "וואו"!


הגעתי לטי-האוס לשולחן זוגי בשעה 19:00 בערב, שעת הפתיחה, כך שהמקום עוד היה ריק. גם המוזיקה עוד לא פעלה והאחמ"שית הגיעה להתנצל על כך ואמרה שזה יטופל בקרוב. לאחר בערך חצי שעה הגיע דיג'יי למקום שהוסיף מאוג לאווירה עם מוזיקה בווליום נורמלי של טכנו "מעודן".

המקום מחולק לשני חללים - הפנימי (הסלון) הוא מעט יותר חשוך, בו גם נמצא דיג'יי והוא יותר בכיוון של בר קוקטיילים (אל תדאגו, יש אוכל) והחלל השמאלי יותר פתוח ומואר (הגרדן), מעט יותר "מסעדתי".

התיישבנו בחלל הסלון וקיבלנו תפריטים אבל עוד לא שמתי עליהם את העיניים כי המקום פשוט מהמם ביופיו! בעיצוב בטוח שלא חסכו!




בסלון רמת התאורה חשוכה במידה והוא מעוצב עד לרמה של הפרטים הכי קטנים. הרצפה היא שטיח מסוגנן, המנורות עטופות באהילים עם פרנזים בגוונים שונים, בחלל נמצא בר מפואר שתקרתו מלאה בצמחייה צפופה ומסביבו עיטורי זהב, בחלל תבחינו בכסאות מרופדים יפה, מנורות שונות, שולחנות עם כדורי בדולח שקופים (ואפילו בתוך אחד מהם היו עצי דקל מזכוכית), שעון חול, ספרים בסגנון ישן, קירות עם טפטים, קירות זכוכית בצבעים שונים ואפילו השירותים מושקעים! בקיצור, כל דבר שהוא "וואו" כנראה שתפגשו בטי האוס ומה שכל כך כיף זה שהתוצאה של הכל ביחד היא פשוט יפיפייה ומיוחדת, מרגיש שהכל קצת מעולם אחר.





הגזמתי שצילמתי גם את קנקן המים? מושלם.



על השולחן חיכה לנו פתיחון על חשבון הבית של פאף תפוחי אדמה בקערה יפה במראה אותנטי. ארומה חרפרפה, פריך וכיפי. הוא היה מעט יבש למען האמת אבל גם קיבלנו ריפיל והוא היה טרי.



ולתפריט: התפריט מחולק לחמש קטגוריות – מגולגל (נאמס, באנים מטוגנים..), ירוק (סלטים שונים), נא (דגים- טונה, סלמון ומוסר), מטוגן (דג ושרימפס), בוער (בשרים ויקיטורי). בכל קטגוריה 3-5 אופציות. כל המנות הן מנות ביניים-קטנות המתאימות לחלוקה.

אנחנו דגמנו ארבע מהקטגוריות (ויתרנו על הסלטים). להלן התוצאות:




מטוגן: נאם פריק פלה (52 ש"ח)

סלט דג פריך עם פומלה, כוסברה, בזיל תאילנדי, קריספי שאלוט, נענע, בוטנים, קשיו, צ'ילי אדום ובצל ירוק. שילוב טעמים מושלם והדג היה פריך, עדין וטוב. כמעט שכחתי, כל הטוב הזה מוגש בתוך "קערה" עדינה, שברירית וכמובן אכילה של דף אורז פריך. מנה סופר מומלצת!



מגולגל: מגורו קאטסו- באן (34 ש"ח)

הבאן מגיע מטוגן, דבר שמקנה לו מראה שזוף כמו של לחמניית המבורגר. בפנים יחד עם טרטר הטונה תמצאו טוביקו שחור, בצל ירוק, ביצה רכה (עם חלמון עסיסי) ותפוח אדמה. תפוח האדמה לקח את זה בדימיון קצת לכיוון הפריקסה (יחד עם הבאן המטוגן) ולדעתי היה אפשר לוותר עליו כך שהטונה תבלוט יותר. הבאן מגיע כיחידה אחת קטנה, בהגשה אסתטית על עלה לצד רוטב כתמתם חרפרף. נאמר לנו שזו מנה ליחיד אבל הצלחנו לחתוך את הבאן לשניים בצורה אסתטית והוא כלל לא התפרק.



נא: טרטר סלמון וקרמה דאשי (48 ש"ח)

הטרטר מגיע בתוך חסה עם רוטב פונזו, בייבי ג'אם, טוביקו שחור, טוגראשי ושמן שומשום. בחלקה זו התלבטנו הרבה ונעזרנו לבסוף בהמלצת המלצרית. האמת שלא אהבנו מאוד את המנה. בעייני היא הייתה מעט אנמית והרגיש שכל מרכיב לא התחבר לגמרי לאחרים וכולם יחדיו לא "הרימו" לסלמון. מעבר לכך, ההגשה הייתה משגעת, ברמת המנה עצמה וגם בצלחת המהממת שעליה היא הוגשה.

בביקור הבא אבחר במנה נאה אחרת ואני בטוחה שהיא תהיה גם נאה במראה!



בוער: אונגלה אדום (58 ש"ח)

מנת נתח קצבים במידת עשייה מדיום-רייר. המנה מוגשת בטמפרטורת החדר ולכך היו יתרון וחסרון. היתרון הוא, שלא היה אפשר להתלונן שאני מצלמת והמנה מתקררת (אם כי זה לא לוקח לי יותר מחמש דקות!), אבל החסרון הוא שטמפרטורת החדר היא מעט נמוכה מידי למנה הזו וכדי שהטעמים "יצאו החוצה" היא הייתה צריכה להיות מעט יותר חמימה בעייני. הנתח הוגש לצד קרם ארטישוק, באק צ'וי צלוי וחתיכת ברוקומיני. בתפריט מצויינת גם קציפת בצל שלא הרגשתי בה. מנה טובה ברוטב עדין של טריאקי-דמי גלאס.



שלא תפספסו את הצלחות המהממות והסכו"ם הזהב. די אני לא יכולה יותר.



שתייה:

הקוקטיילים הם עוד היילייט של המקום, מבחינת הסגנונות השונים, הנראות (בשלב זה אתם בטח גם צפיתם את זה) והטעמים! אין מקריות בשם "טי האוס" ואכן הרבה מהקוקטיילים מכילים תמציות תה שונות (מנגו ופסיפלורה, צ'אי וג'ינג'ר, דובדבן, וניל, לימונית לואיזה).


אני בחרתי בקוקטייל שמסתבר שהוא קוקטייל הדגל של המקום (במקריות מוחלטת, כן?) – טיקי טאקה טי (tiki taka tea) בו השתמשו בתה מנגו ופסיפלורה. הטעמים הם מתקתקים חמצמצים והאפטר-טייסט האלכוהולי לא חזק מידי, אבל מורגש. ממליצה! אהההה וכמעט שכחתי, כחלק מההגשה תקבלו חצי פסיפלורה עסיסית מובערת! מחיר הקוקטייל הוא 62 ש"ח והוא בהחלט משתלם בשל גודלו.

קוקטייל נוסף שטעמנו הוא ה-T-mule בטעמים שהיו הרבה פחות לטעמי והזכירו לי קטורת (אל תשאלו איך. לא יודעת) – טעמים של ג'ינג'ר, מרווה (תה מרווה), לימון.. הגשה אסתטית בכוס יפה ופשוטה יותר, רק אני חושבת שעלי המרווה שעיטרו את הקוקטייל היו מעט עייפים בחלקם. הקוקטייל הזה הרבה יותר קטן ומחירו 57 ש"ח.



ולקינוח:

בחרנו בקינוח יפני אותנטי שנקרא מוצ'י (36 ש"ח) - כדורי גלידה עטופים בבצק אורז בארבעה טעמים שונים וצבעים שונים: חום בהיר- חלבה, ורוד פוקסיה - פיטאיה, צהוב - מנגו, ירוק- מאצ'ה. הגשה מיוחדת על צלחת שתחתיתה היא מראה, מה שהוסיף לקינוח מראה מתעתע. הפירורים הצבעוניים שאתם רואים בתמונה הם שברי עוגיות שונות והם היו טעימים וקראנצ'יים. הגלידות שלעצמן היו טובות אבל בצק האורז היה "גומי" מידי במרקם והתנתק בקלות מהגלידה.


בנוסף, קיבלנו עוגיית מזל, שזה מהדברים הקטנים שמוסיפים בעייני לחוויה (אם כי אני לא צריכה מוצרי חשמל חדשים...)




לסיכום:

מחיר: עבור 4 מנות (קטנות), 2 קוקטיילים וקינוח - 347 ש"ח לפני טיפ.

שירות: רוב המנות יצאו די מהר, המלצרית שלנו הייתה נחמדה ויעילה.

טעם: היו מנות שאהבתי יותר וכאלו שפחות. ממליצה מאוד על מנת הנאם פריק פלה.

רעש: מוזיקה בווליום בינוני-גבוה.

עיצוב: מדהים!!! תציצו בתמונות, במציאות זה בכלל וואו!

מידת ניקיון: נקי.

הערות: מתאים לאירוע חגיגי (במיוחד עם חברים או בן/בת זוג).

כתובת: דניאל פריש 1, תל-אביב.

שעות פתיחה: ימים א'-ש' 19:00-אחרון הלקוחות.

טלפון: 03-726-9797

הזמנות אונליין: https://ontopo.co.il/thouse (הזמנת מקום מגיל 24. אותי לא שאלו לגילי בטלפון)


תפריט:




bottom of page