top of page

מוג'ו נקסט דור MOJO NEXTDOOR

המוג'ו נקסט דור הוא בר קוקטיילים ואוכל אסייתי ששייך למסעדת האם שלו, מוג'ו, שנמצאת ממש דלת לידו (הפתעתי אתכם, נכון?).

המסעדה ממוקמת למרבית ההפתעה ב-Y סנטר בפולג, אבל כמות האנשים שחיכו שם בסביבות השעה 22:00 בלילה בביקורים שלי הזכירה יותר את תל-אביב!


במסעדה, מוג'ו, תוכלו ליהנות מתפריט המסעדה המלא ומישיבה בשולחנות עם מוזיקה מעט יותר שקטה אבל אם בא לכם קצת יותר אווירה, מוזיקה, בילוי מוצלח עם חברות או חברים, או אפילו מקום שמתאים לדייט - אין ספק שהמוג'ו נקסט דור הוא הבחירה הנכונה:

המוג'ו נקסט דור חשוך במידה, אינטימי במידה ואפשרויות הישיבה בו נוחות- שולחנות זוגיים המקיפים את הבר המרכזי ממנו יוצאים קוקטיילים מטורפים (שכבר נדבר עליהם), כשמסביב לבר עצמו כסאות נוחים עם משענת. המוזיקה היא לרוב טכנו "מעודן" והווליום חזק אבל מתאים לאווירה ועדיין מאפשר לקיים שיחה.



אני מאוד ממליצה לשבת על הבר! הברמנים נעימים ויעילים וכנראה גם יפנקו קצת, אבל הסיבה האמיתית היא שככה תוכלו לראות היטב איך מכינים את הקוקטיילים, וזה שואו אמיתי!


בפעולה



מבחר הקוקטיילים רב ומניסיוני גם מוצלח מאוד. טעמתי כבר קוקטיילים רבים במוג'ו וגם אלו שהיו פחות הסגנון שלי מבחינת העדפת הטעמים שלי באלכוהול, הרשימו אותי מאוד והצלחתי להתחבר בהיגיון למה אנשים שאוהבים אלכוהול מסויים בהחלט יאהבו אותם. מעבר לכך, מצאתי את עצמי נפתחת לסגנונות חדשים, כמו קוקטיילים עם אפטר-טייסט חריף (שזה פשוט אדיר) ולמען האמת, אני לא חושבת שהיה קוקטייל ששתיתי במוג'ו שהיה לי לא טעים!


נקודה שאי אפשר להתעלם ממנה היא הפרזנטציה המרשימה של כל קוקטייל וקוקטייל. כל אחד מהם מגיע בכוס ייחודית משלו (ובשלב הזה אתם כבר אמורים לדעת כמה זה עושה לי את זה). על הבר תוכלו להבחין בחלק מהתבלינים והתוספות השונות של הקוקטיילים - אננס ותפוז מיובש (שנחתך טרי בסוף כל יום ונכנס לייבוש בתנור של 165 מעלות עבור הקוקטיילים של יום המחרת), ריבת תותים שנרקחת במקום, זרעי ותבליני הל, כוכב אניס ועוד, דובדבני אמרנה, קליפות תפוז, וכמובן גם פרחים פוטוגניים לקישוט! ואם זה לא מספיק, יש גם אבקה בצבע ורוד עז שהיא למעשה אבקת סלק (ואו!) וכמובן, כמעט שכחתי.. איך אפשר בלי אבקת זהב!



הנה כמה מהקוקטיילים שניסיתי:

Golden Gai


בהתחלה כשלקחתי לגימה מהקוקטייל לא הבנתי מה קורה ואז הרגשתי שיש בו אפטר-טייסט חרפרף בלגימה (בתפריט כתוב "יפנית עוקצנית" - עם רכז רימונים חריפים וטוגראשי שמבושל במקום) ממש נדלקתי על הרעיון ויש סיכוי טוב שבפעם הבאה אבחר בו. הגימור הסופי הוא מקציפת חלבון ועיטור של קליפת תפוז מסולסלת שהברמן דואג לסחוט ולהשפריץ ממנה את הטעמים הארומתיים של התפוז. 47 ש"ח.


המלצה לקוקטייל מתקתק חמצמץ שאי אפשר לא לאהוב - "Madame St. German" (משמאל): הגשה סופר אלגנטית, והקצפת שמעל ממש לא רק יפה (הברמן סיפר לי שבמשך שבוע שינו בכל יום את המתכון עד שקיבלו את המרקם והטעם המושלם והרצוי), היא העשירה את הקוקטייל מאוד וגם האבקה האדמדמה שמעליה הייתה בניחוחות מתקתקים מהסלק, שהוסיף עניין בכל לגימה. 52 ש"ח.

מימין- "Selina from Barbados" מעט יותר טרופי, עם טעמים של פסיפלורה ואננס. הטעמים האלכוהולים מורגשים אך לא חזקים מידי (על בסיס אפרול ורום). 48 ש"ח.

וכמובן- פרחים לעיטור סופי.





עוד קוקטייל שהיה בעייני פשוט "וואו" בהגשה שלו הוא Silky Smooth. את הקוקטייל הזה חשוב להגיש קר, אבל לא רוצים שהוא ימהל במים מהקרח ולכן שמים בו קוביית קרח גדולה (מאוד) ועגולה! נראה ממש כמו כדור בדולח! הקרח מגיע בקוביות גדולות והברמן מכניס אותן למכשיר שמוציא אותן עגולות ומושלמות, ייעודיות לקוקטייל זה. שוב, עוד קוקטייל בהגשה סופר אלגנטית, בכוס משלו ותיבול וארומות משלו, על בסיס וויסקי. 55 ש"ח.



בנוסף, באחד מביקוריי נהגתי אז ביקשתי קוקטייל ללא אלכוהול. כמובן ציפיתי לקוקטייל "מיצי" ובינוני אבל התחושה מהקוקטייל היה שהוא אלוכוהולי. משהו בשילובי הארומות והתבלינים השונים שהיו בו שידרג אותו לכזה שלא נפגמה לי חווית האלכוהול בארוחה. (קוקטייל סלינה בגרסת וירג'ין).


בקיצור, חפרתי, אבל חסר לכם שאתם לא מזמינים קוקטייל בביקור הבא שלכם במוג'ו נקסט דור!


ועכשיו הגענו לאוכל...


התחלנו בפתיח חמוצים רענן בגודל נאה על חשבון הבית ליושבי הבר ומשם עברנו למנות העיקריות.

הקונספט במקום יותר מתאים לשיירינג. הרבה מנות קטנות-בינוניות שמגיעות בדרך כלל ב-3-4 יחידות. הופתעתי ממגוון הטעמים בין המנות השונות, מהפרזנטציות היפות ואפילו היו שם כמה מנות שנצרבו לי עמוק בזכרון. הנה כמה מההיילייטים:


טאקו טונה (46 ש"ח):

מנה מעולה, סופר מומלצת! ארבעה כיסוני טאקו-ביס מבצק קראנצ'י ומדהים ממולאים בסביצ'ה טונה המעורבב עם מרכיבים שונים- קוביות אננס, צ'ילי אדום, שאלוט, כוסברה וליים. מעל יש טוביקו שחור ופרחים אכילים. מזל שהברמן התעקש שאוסיף מהרוטב המלווה של ראיטה מנגו לטאקו, כי אם חשבתי שהביס מושלם במצבו הקיים, אחרי שהוספתי את הרוטב בכלל רציתי להתעלף מאושר. מנה עשירה בטעמים וטקסטורות ועם זאת היא קלילה ומעודנת. מפה והלאה היא אחת מהמנות הקבועות שלי במוג'ו נקסט דור.



טאמרי סושי (52 ש"ח):


אחת ממנות הדגל של המקום ובצדק. מדובר בארבעה כדורי אורז-סושי עטופים בטונה אדומה פרוסה דק, מיונז צי'לי בכמות מדויקת ומעל מונחת חתיכת כבד אווז צלוי וגבעול עירית. על צלחת ההגשה ישנו זילוף של רוטב קרמל סויה כהה שהוא לא רק לקישוט ומתאים לביס המושלם הזה. המנה מגיעה כ-4 יחידות בגודל שמתאים לאכול בביס אחד והביס הזה פשוט מושלם, עדין ומדוייק. המלצת הברמן - "ביס אחד בעיניים עצומות".



באו (47 ש"ח):

עוד מנה מצויינת, אבל בסגנון קצת אחר. ארבע יחידות של מאפה בצק במילוי של אסאדו בבישול ארוך שנאפה בטאבון בחום של 400 מעלות. המנה מוגשת ברוטב ציר בקר ורימונים ומעוטרת בכוסברה. הבצק דק ועדין כך שמילוי האסאדו מקבל את הכבוד שמגיע לו. המנה מגיעה חמה ותוודאו שאתם "מנגבים" את המאפה טוב-טוב ברוטב שנותן את הטאץ' האסייתי למנה.



באן באן פסה (54 ש"ח):

אפשר להגיד שמדובר במעין אינטרפטציה לנאמס קלאסי. מה שונה? בעיקר שהחליפו את הרול של דף האורז הממולא בבשר בדניס צלוי. המנה כבר מגיעה מוכנה לאכילה (3 יח'), רק צריך לגלגל את החסה וכמובן לא לשכוח להוסיף הרבה מהרוטב המלווה למנה- רוטב "באן באן" שמעשיר את הביס מאוד (מזכיר חמאת בוטנים אבל מסתבר שלא, המרכיב העיקרי הוא שומשום וזה מושלם). הדניס מגיע עם העור שנותן קראסט עדין לדג אבל גם מוסיף טעם מאוד דגי (למרות שקל להפריד אותו מהדג עצמו אם זה יותר מידי בשבילכם). מה עוד בנאמס? גזר, כוסברה, נענע, צ'ילי אדום ואטריות שעועית שמוסיפות מאוד.



פאני פורי (44 ש"ח):

מנה שמגיעה הישר מהודו, אבל בגרסה שונה מהצפוי. כיסוני בצק דקים מטוגנים שממולאים בטרטר סלמון, עשבי תיבול, מלפפון, אגס, צ‘ילי ורוטב עגבניות וכוסברה. מנה כיפית ומעולה. הוספתי כפית קטנה מהרוטב (איולי פלפלים) והביס היה מושלם, המרקם של הבצק היה עדין וקראנצ'י והיחס בין הדג לשאר המרכיבים היה נכון.



פרגית SATE PANNANG:

מנה בסגנון אינדונזי, שישראלים אוהבים - שיפוד פרגית על הגריל מושרה ברוטב סאטה (רוטב בוטנים אינדונזי) ומשחה אינדונזית על לחם רוטי (מעין לאפה הודית). בצד רוטב סאמבל ליים, חריף! מורידים את הפרגית מהשיפוד, מגלגלים ובתאבון! (52 ש"ח).



ואם לא שבעתם מכל זה, יש גם קינוחים!

ניו יורק צ'יז קייק (45 ש"ח):

זוהי כנראה ההמלצה הראשונה שתקבלו- קלאסית, עם פירורי קראמבל, שפריץ ורדרד של רוטב תות ופירורי קראמבל.


אבל אם תשאלו אותי...

קינוח הספרינג רול תפוחים (43 ש"ח) גונב את ההצגה!

זו כנראה הדרך החדשה שבה צריך להגיש פאי תפוחים. מדובר בבצק מטוגן ממולא בתפוחים בבישול ארוך, קרמבל וקינמון. בצד מגיע רוטב דבש-קרמל חם וכדור גלידת וניל. השילוב ביחד הוא מדהים. החמימות, הרכות של התפוחים עם הקראנצ'יות העדינה של הבצק.. מושלם! הקינוח גם מגיע בגודל מכובד.



השירות בבר היה מעולה, האוכל יצא די מהר והברמנים היו מאוד אדיבים, בשני הביקורים שלי. אפרגן לדורון הברמן שנתן המלצות מעולות שלא איכזבו והפציץ בשואו מדהים בהכנת הקוקטיילים.


אסכם ואומר שהמוג'ונקסט דור מצליח לעמוד בסטנדרטים של תל-אביב בכבוד רב ולפעמים לא צריך להסתבך עם פקקים ובעיות חניה בשביל ליהנות מאוכל מעולה לצד אווירה!



לסיכום:​

מחיר: טווח המחירים של המנות הוא 36-66 ש"ח שרובן בינוניות בגודלן ומתאימות לחלוקה. כך, למשל, עבור 4 מנות ו-2 קוקטיילים תצאו מרוצים בממוצע של 150 ש"ח לאדם לפני טיפ.

שירות: מעולה ואדיב. אני אוהבת לשבת על הבר, הברמנים מקצועיים ויעילים.

טעם: מעולה! מנות בטעמים מגוונים ועשירים. ממליצה במיוחד על: טאקו טונה, באו וטאמרי סושי.

רעש: מוזיקה יחסית חזקה אבל אפשר עדיין לקיים שיחה.

עיצוב: המקום יחסית חשוך אבל ניכרת החשיבה על מקום אסטתי ומסוגנן.

מידת ניקיון: נקי.

הערות: הזמינו מקום מראש!

כתובת: Y CENTER , גיבורי ישראל 17, א.ת פולג נתניה.

טלפון: 09-8850716


תפריט אוכל ערב:


תפריט קוקטיילים:


bottom of page