top of page

מלון עלמה ALMA HOTEL

מלון עלמה הוא מהמקומות שלא ברור עדיין איך לא כולם מכירים אותו. המקום לא רק נוטף שיק וסטייל ופשוט עושה חשק לשבת בו כל היום מבלי לעשות כלום, אלא גם ארוחת הבוקר שאכלתי בו הייתה מצויינת, מפנקת, אסתטית ופוטוגנית!




אחזור לרגע לאחור ואספר לכם. מכירים את המבנה הירוק היפה הזה ברחוב אחד העם/פינת יבנה? נעים מאוד, מלון עלמה (וגם אם לא, נעים מאוד). מלון עלמה הוא מלון בוטיק מקסים עם שיק וחוש אסתטיקה ועיצוב מפותחים ביותר בניחוח צרפתי (בעלי המקום הם צרפתיים ונגלה את זה יותר לעומק בקרוב, כשנגיע למאפים וללחמים... שווה לחכות).

המקום מציע ארוחת בוקר לא רק לאורחי המלון אלא גם לסועדים מבחוץ. אני הגעתי למקום באמצע השבוע בשעה 11:00 והתיישבתי בגינה של מלון עלמה:





התמונות עשו את שלהן אני מניחה, אבל אפרט בכל זאת כי אני אוהבת לרדת לדקויות: גינה יפייפיה וצבעונית, הרבה ירוק מצמחים שונים, בוגונביליה בגוונים ורדרדים-כתמתמים, עצי זית וגם פרחים נוספים בגוון אדום בכדים יפים.

כל שולחן ערוך בצורה מוקפדת עם מפת בד לבנה, כריות ישיבה שיקיות של רקמה לבנה-כחולה קשורות לכיסאות ברזל שחורים יפים, צלחות עם גימור אלגנטי וסכו"ם מפולש המונח על מפית נייר עבה ואיכותית. אפילו פינת הישיבה ה"זרוקה" נוטפת סטייל עם גווני טורקיז-כחלחל ושוברת את האסתטיות המוקפדת בהוספת סגנון נוסף לגינה.


החלל הפנימי משגע ביופיו גם כן. מרצפות ירוק כהה-לבן, שולחנות מארבל שחורים קטנים נמוכים לצד ספות קטיפה שחורות או כאלו שערוכים במפות לבנות לצד חלונות מסוגננים, בר שיש לבן עם זר פרחים רענן וצבעוני וכל קישוט קטן נוסף מוסיף לתוצאה המשגעת הזו.





בחרנו לשבת בגינה וכיוון שהייתה שמש המלצר הצרפתי המקסים שלנו פתח לנו שמשיות במיוחד תוך דקות ספורות.

התפריט גם הוא אסתטי, ברמת איכות הדף (לפעמים אני ממש מגזימה) ומציע אופציה לארוחת בוקר קלאסית אישית– ביצים לבחירה, סלסלת לחמים ומאפים עם חמאה ושתי ריבות, 5 מטבלים/סלטונים- גבינת שמנת, צלחת גבינות, סלט עגבניות קטן, סלט טונה ומוזלי. לשתייה תקבלו קפה ומיץ לבחירה. הגשה אסתטית שגורמת לך להרגיש בעל מעמד מכובד ועם כל המסביב התמורה למחיר בהחלט הולמת – 85 ש"ח. בנוסף, ישנן מנות נוספות בנפרד, כך שניתן או לבחור בהן ללא ארוחת הבוקר, או בנוסף. נחשו מה אני בחרתי...

אז לקחנו את טוסט האבוקדו (כי איך אפשר שלא) ומנת ביצת עין עם לחם קלוי, בטטה, פטריות וירוקים. אבהיר כי בהזמנת מנה יחד עם ארוחת הבוקר עדיין תקבלו ביצים לבחירה, אנחנו החלטנו לוותר עליהן, כי ידענו שלא יהיה לנו צורך בהן יחד עם המנות.


לפני העיקריות, ארוחת בוקר אישית (85 ש"ח):




המטבלים והסלטונים הקטנים היו טובים מאוד. גבינת שמנת מהשמנות המובחרות האלו, שנמסות בפה, סלט טונה קלאסי, מוזלי חמצמץ עם גרנולה, חלווה ועיטור של פרוסת תות, סלט עגבניות שהגיע עם חתיכות שקדים קלויים שממש עשו לו קטע מגניב! (אנסה בסלט העגבניות הבא שלי בבית) וגבינת ברי פחם בכמות מכובדת ביותר שהייתה מעולה ונמסה בפה.

לשתייה: קפה קר- ציפיתי אמנם שיוגש קצת אחרת, בגווני הלבן-חום שמטמטמים אותי אבל הוא הגיע בגוון חום כהה מהרגיל, שזוף מפתה כזה. הוא היה די מר אבל משום מה זה הרגיש מעודן ואהבתי את זה, ויתרתי על תוספת של מי סוכר.

מיץ התפוזים סחוט טרי במקום וזה תמיד נותן נקודות נוספות אצלי.

והלחמים והמאפים.... פריז זה פה חברים! הלחמים היו מצויניים, הקרואסונים, חמאה ושוקולד, היו נימוחים, עדינים וטובים. הריבות, משמש ופירות יער, חמצמצות-מתקתקות עם מרקם מעט גולמי, לא חלק מידי.

ואם חשבתם ששכחתי לתת מחמאה על כלי ההגשה המהמם אז ממש לא, וואו גדול!



טוסט אבוקדו (36 ש"ח):

מנה אסתטית ומעולה. הלחם של טוסט האבוקדו היה פשוט מדהים! רך אבל קצת קראנצ'י, כנראה נקלה בתנור וקיבל הברשה וזילוף של שמן זית ובלסמי מצומצם, שנתן טוויסט מצויין של מליחות-מרירות. האבוקדו היה בשל וטוב ומעל גם היו מעט צנוברים קלויים וגילופי צנונית. בצד הגיע סלט קטן של עגבניות שרי שהיו קראנצ'יות ומתובלות היטב, מיקרו-בזיל (מושלם) ובצל סגול קצוץ.



ביצת עין עם לחם קלוי, בטטה, פטריות וירוקים (42 ש"ח):

ביצת העין הגיעה הפוכה ולא ידעתי זאת אבל החלמון למזלי לא היה עשוי מידי. הלחם של המנה שלי היה מצויין גם כן, טרי מאוד וקלוי מעט. הבטטה הייתה נימוחה והוגשה ללא הקליפה שזה בכלל היה מושלם, הפטריות היו מדהימות (כאלו טובות אכלתי רק כששהיתי במלון הבוטיק "קובנט גארדן" בלונדון, והבריטים ממש לא מתפשרים על איכות) והירוקים הנלווים – חסה, פטרוזיליה וכוסברה תובלו היטב ברוטב לימוני חמצמץ עם פלפל שחור ומעל היו גם מספר רצועות בצל דקות.



השירות היה ממש טוב. המלצר שלנו צרפתי במקור ולכן מעט התקשה עם העברית אבל הכל עבר חלק, מעבר לזה שהוא היה סופר שירותי ומקסים.


מלון עלמה היה הפתעה נהדרת ולא ברור לי איך לא שמעתי על המקום לפני, מה שבטוח, עכשיו אתם שמעתם, אז כנראה שליומולדת הבאה מצאתם מקום לחגוג בו! בתאבון!



לסיכום:

מחיר: עבור חלוקת ארוחת בוקר אישית, 2 מנות ותוספת של 2 שתייה - 199 ש"ח לזוג לפני טיפ. תמורה טובה מאוד למחיר!

שירות: נעים ויעיל.

טעם: נהדר. המנות השונות היו מצויינות, המאפים והלחמים איכותיים.

רעש: הגינה שקטה ונעימה.

עיצוב: גם החלל הפנימי וגם הגינה מאוד יפים ומלאי סטייל.

מידת ניקיון: נקי.

הערות: ארוחת הבוקר אינה פתוחה בשבת. ממליצה להזמין מקום מראש ביום שישי. המקום כשר.

כתובת: יבנה 23, תל-אביב.

שעות פתיחה: ארוחת הבוקר- א'-ה' 7:30-12:00, ו'-7:30-14:00, ש'- סגור.

טלפון: 03-630-8777


תפריט:


bottom of page