top of page

מלון רוטשילד ROTHSCHILD HOTEL

ברחוב רוטשילד 96 נמצא מלון רוטשילד. אמנם יש כמה מלונות בשם זה לאורך השדרה (מוזר, נכון?) אבל לדעתי, המיקום של המלון הזה הוא בהחלט עדיף לארוחת בוקר בחוץ. המלון ממוקם בחלק העליון של השדרה כך שהוא הרבה יותר שקט ופחות הומה, אבל מספיק קרוב לאזור ה"חי" של רוטשילד להמשך סיבוב בשדרה לאחר הארוחה.



התמונה הכוללת של החלל החיצוני (המרפסת) מייצרת מראה נקי ומסוגנן, שיק מינימליסטי.

עם זאת, הוא גם לא מושלם. את חלק מכריות הישיבה לא יזיק לכבס שוב וגם יציבות השולחנות בין אבני החצץ עליהן הם עומדים מוטלת מעט בספק. על כל שולחן נמצא עציץ קטן שחלקם ישמחו להשקייה ונראה שבתפוסה מלאה יהיה מעט צפוף בגינה (למרות שלמען האמת אני ישבתי לבד בחוץ כמעט לאורך כל הארוחה..).




התיישבנו בחוץ וקיבלנו תפריטים. בביקורי התפריט היה בנוי ממנות עיקריות אשר תומחרו כל אחת בנפרד. מאז עבר התפריט שינוי וכיום ארוחת הבוקר מגיעה במחיר קבוע של 150 ש"ח לסועד וכוללת מעדנים, ממרחים וגבינות, מאפים, ירקות, שתייה חמה ומיץ תפוזים ומנה לבחירה. תוכלו לבחור בארוחת בוקר קלאסית, בשקשוקה, בסלטים, בקרואסון פריזאי, או אפילו לבחור בנוסחים מעט אחרים לאגז בנדיקט קלאסי כמו בנדיקט בלגי שמגיע על וופל בלגי בזיליקום!


בואו נתעכב רגע על הקפה:


במלון רוטשילד משתמשים במכונה מיוחדת שתצייר לכם על הקפה! תוכלו לקבל ציור שהמכונה "תבחר" או לבקש תמונה אישית שלכם מהטלפון שאותה תעבירו דרך אפליקציה שתורידו ותשלחו אותה הישר למכונה. בהחלט גימיק כיפי!

לא מובטח שזה יצא מושלם, אבל זה לא מוריד מזה. לקפה לא קיבלנו סוכר, רק לאחר שביקשנו.

*קפה "ברירת המחדל" הוא קטן, אם תרצו גדול דאגו לבקש.


ולגבי האוכל..

קרואסון פריזאי (64 ש"ח):

הקרואסון עצמו היה ממש טוב, קראנצ'י וגם פריך, קממבר העיזים הייתה מצויינת וריבת הבצל למען האמת הייתה לי מעט מתוקה מידי (אבל אי אפשר להאשים..). הביצה העלומה הייתה לצערי מעט עשויה מידי ולא מספיק עסיסית ונוזלית, הייתה צריכה דקה פחות בבישול. הטוסט הגיע עם רוקט ועוטר בצנוניות. הסך-הכל מהמנה היה בהחלט טוב ומשביע.


מנת עלומות על חלה (62 ש"ח):

*הוצאה מהתפריט

מנה טובה מאוד. שתי פרוסות חלה מושחמות הגיעו בתוך מחבת ברזל ברוטב שמנתי עם תרד, בצל ויין לבן שהיה קצת כבד אבל היה מעולה. מעל היו שתי ביצים עלומות, ששוב היו מעט עשויות מידי ולא מספיק נוזליות.






לסיכום:​

מחיר: 150 ש"ח לסועד לפני טיפ.

שירות: היינו לבד בחוץ ולא תמיד היה מלצר באזור.

טעם: טעים! אך הביצים העלומות היו מעט עשויות מהרצוי.

רעש: שקט ונחמד לבוקר.

עיצוב: באופן כללי נקי ואסתטי במראה עם שיק מינימליסטי.

מידת ניקיון: נקי (פרט לחלק מכריות הישיבה שלמראה עין ישמחו לכיבוס נוסף).

הערות: הישיבה בחוץ (במרפסת) היא על בסיס מקום פנוי בלבד.

שעות פתיחה: ימים א'-ש' 07:00-11:00.

כתובת: שדרות רוטשילד 96, תל-אביב.

טלפון: 03-957-8888


bottom of page