top of page

סיטיזן CITIZEN

אחד החלומות שלי הוא לגור לתקופה בניו יורק בלב סוהו ולרדת בכל בוקר לבית קפה אחר, לשבת בו ולהנות מארוחות בוקר ובראנצ'ים כמו שרק סוהו יכולה להציע. אבל מסתבר שלא רק סוהו חברים, כי הסיטיזן הביאה את השכונה הכי שווה בניו-יורק אלינו לתל אביב, איזה כיף!


את הסיטיזן הכרתי לראשונה בתקופת ההרצה של המקום עוד בימים חורפיים יותר ובשבוע שעבר חזרתי אליו בשנית, לראות אם הכל נשאר כמו פעם קודמת. האמת? אפילו יותר טוב! (ולא חשבתי שאפשר להשתפר)


נראה לי שאתם מתחילים להבין על מה אני מדברת...



עם כמה שאני רוצה לדבר על האוכל של המקום (ואני אדבר) קשה לשים את הפוקוס רק עליו, כי זה מתחיל הרבה לפני שהוא מגיע.

ברגע שהגעתי לפתח הכניסה של הסיטיזן לראשונה חוויתי דז'ה-וו לסוהו בניו יורק. הרבה עציצים וצמחים ירוקים, אדן החלון שמלאה בכריות ומזמינה לישיבה והבר המסוגנן והקומפקטי.. כל אלו עשו לי אתנחתא מושלמת לשכונה הכי מיוחדת בניו יורק.

הבונוס שיש לסיטיזן הוא הגינה. אם תמשיכו מהחלל הפנימי הקטנטן פנימה, תגיעו לגינה פסטורלית בלב תל אביב (מי היה מאמין??). הגינה תחומה מכל כיווניה ומנתקת מהעומס וההמולה של העיר, היא מוצלת ברובה, מצויידת במאווררים, מלאה בעציצים, יש שולחנות עגולים ומרובעים, צבעוניים יותר ופחות ופינות ישיבה עם כריות שתוכלו להתרווח בהן בנוחות.. מה עוד צריך? רק האוכל כמובן.. שמיד מגיע:


# התחלנו


התפריט של הסיטיזן הוא משהו חדש ומרענן והוא מושתת לחלוטין על טהרת הבריאות (הטבעוניים והצמחוניים שביניכם הולכים לחגוג!)

יש מבחר של טוסטים מלחם מחמצת קלוי, bowls של סלטים (שובעת רק מלהסתכל על זה), קינוחים קלילים, מרעננים וכיפיים (וכמובן פוטוגניים) של מוזלי עם פירות וגרנולה או קינוחי כוסות של צ'יה פודינג בסגנונות שונים.

בחלקת המשקאות סיטיזן עושה בית ספר לכולם ותוכלו להנות ממשקאות בריאים למטרות שונות בהתאם למרכיבי המשקה (משקה דיטוקס לניקוי רעלים עם פחם פעיל, משקה למראה עור זוהר ועוד), משקאות לאטה בצבעים שונים כמו לאטה סלק (ורוד וטעים) ולאטה מאצ'ה (תה ירוק יפני) ובנוסף כמובן שתוכלו להנות ממיצים סחוטים טריים במקום, למרות שהייתי ממליצה לנסות משהו חדש.


חלב הזהב ולאטה סלק


אז מה אני כבר אכלתי בביקורים שלי?

טוסט אבוקדו - שני טוסטים גדולים קלויים מלחם מחמצת (מעולה) עם אבוקדו, מעט עגבניות, זיתים, צנונית ובצל ירוק.

אפרסטוסט - אננס צלוי (כמובן טרי, חתוך דק מאוד, מזוגג עם מעט סוכר שרוף) וגבינת שמנת. נשמע הזוי אבל שילוב משוגע. די ממלא ומתוק.

סלט סיטיזן גרדן - מלא בירקות טובים וטריים, כייפי, מרענן וכמובן אי אפשר לטעות בזה.

בטטה BOWL- בחלקת קערות הסלטים ישנן שלוש אופציות, כאשר המרכיב העיקרי המשתנה הוא בין בטטה, תפוח אדמה וחציל. בנוסף, תבחרו בסיס לסלט - עדשים ובורגול, קינואה וירוקים או זודלס- זוקיני נודלס, שאני בחרתי ולא התחרטתי. הסלט היה טרי וכיפי, בלי שום רוטב כבד ותעשייתי ככה שאחרי שהעיניים שלי אכלו הפה אישר שזה אכן היה טעים! הבטטה הייתה מעולה ומתובלת בעדינות ובטעם טוב, תרתי משמע.

מוזלי - יוגורט פטל וכל התוספת שאתם רואים בתמונה. האמת שאני לא חובבת מוזלי אבל בואו נגיד שלא סבלתי לרגע. בנוסף המנה הייתה מאוד גדולה.



דבר שחשוב לדעת, בסיטיזן אין הרבה מקומות ישיבה וגם לא ניתן להזמין מקום, אבל באמת ששווה לבוא. בפעמיים שהגעתי זה היה בסביבות השעה 11:00-12:00 (פתוח ראשון-חמישי, 10:00-18:00) ואפילו לא נאלצתי לחכות לשולחן וכמובן שמיד אחרי כבר התמלא עד אפס מקום, לקראת הצהריים. יש חניות/חניונים באזור (רחוב מונטיפיורי).



לתפריט המלא: https://www.citizengardentlv.com/

bottom of page