top of page

פו סושי FU SUSHI

ה"פו סושי" היא מסעדה יפנית-אסייתית עם מוניטין מתוחזק בתל אביב, מזה לא מעט שנים.

המסעדה היא חלק מקבוצה שכוללת גם את קיסו המוכרת בקריית אונו, נוץ' ברמת השרון וני-שי בנתניה, הצעירה שהצטרפה לפני מספר חודשים לקבוצה.


לסושי פו הגעתי בפעם האחרונה במסגרת מיני-ארוחת שף של המקום, אוהד דוקס. נתתי לאוהד שאחראי על הפס של כל המנות במסעדה פרט לפס הסושי את המושכות לבחור לי מנות ולהמליץ על דברים שעוד לא יצא לי לנסות וכך יצאתי מהקבעון של המנות הקבועות והאהובות עלי בפו (ובשאר המסעדות, שכן התפריט כמעט וזהה) וגיליתי מנות שמיד נכנסו לרשימת המנות הקבועות שלי!


קצת על העיצוב והאווירה במקום:

במסעדה תוכלו לשבת בחוץ במרפסת באזור תחום על מדרכת הרחוב באווירה מאוד קלילה ונעימה, מתאימה לישיבה של כמה חברים או משפחה. אולי מבחוץ זה נראה עמוס, אבל אם תשבו כסועדים לא תרגישו את ההמולה.

בפנים החלל יותר קטן ואינטימי ותוכלו לשבת בשולחנות או על הבר. העיצוב נוגע בקווים יפנים - נקי, אלגנטי ואסתטי מאוד. המראה הכולל משלב מעט צמחייה, הרבה עץ חום אדמוני-כהה ושחור, התאורה עמומה אבל לא חשוכה מידי, המוזיקה מוסיפה לאווירה וגם היא חזקה אבל לא מידי, כך שאפשר לנהל שיחה באופן נורמלית.


ועכשיו לאוכל, כי לשמו כמובן התכנסנו כאן:



נתחיל מהמנה ששבתה את ליבי ונכנסה לרשימת המנות הקבועות שלי:

צ'יקן סקוורס, 56 ש"ח- ריבועי אורז קריספי עליהם מוגשים נתחי חזה עוף מוקפצים ברוטב קארי.

האורז נהיה קראנצ'י וכיפי, הרוטב של הקארי היה בדיוק כמו שאני אוהבת והוא הגיע בדיוק בכמות הנחוצה, כזו שלא הרטיבה מידי את האורז אבל עדיין הייתה מורגשת בטעמים.

במנה מגיעים ארבעה ריבועים בגודל של עד 2-3 ביסים והוא מתאים לחלוקה נוחה של עד ארבעה אנשים, אבל אם תשאלו אותי עדיף לשני אנשים.. אחרי הראשון תרצו לפחות עוד אחד רק לעצמכם!



קרפצ'יו דג לבן, 56 ש"ח- חמש פרוסות של דג לבן נא שמגיעות עם פרוסה דקה של בצל סגול, פילה עגבניות (נשמע כמו שם מעט פלצני, הכוונה היא שהן הגיעו ללא הקליפות וזה היה מאוד נכון ומתאים לביס כל כך עדין בטקסטורות שלו). היו טעמים עדינים של כמהין שלא היה שתלטני מידי אבל עדיין נשאר נוכח, סויה ויוזו וכולם השתלבו מצויין יחד.

מאוד אהבתי שהצילחות היה אישי לכל פרוסה ופיסה בצורה מדוייקת ככה ששום מרכיב לא יחסר בביס ובאמת לא יתפספס שום טעם שצריך להיות בו.


מקסיקן טונה, 66 ש"ח- השם לא משקר והאינטרפטציה המקסיקנית בהחלט שונה וכיפית, זאת פיצת טונה מקסיקנית!

תקבלו קרפצ'יו טונה שמונח על טורטייה דקה וקריספית. מעל זולף במראה מתעתע-משגע איולי אנשובי (טעמים מאוד עדינים), פלפל ירוק חריף ועגבניית שרי.

המנה מתומחרת בצורה מאוד הוגנת ביחס לגודל שלה , מתאימה לחלוקה גם של ארבעה אנשים וכל אחד יקבל משולש "פיצה" נאה!


סלט הדרים, 42 ש"ח- לא טעמתי אותו לפני באף אחת ממסעדות הקבוצה אבל אני שמחה שעשיתי זאת הפעם, הוא היה מתאים בדיוק לארוחה הזאת. המרכיבים הם די סטנדרטיים ככה שהוא אמור להתאים לכולם (גזר, סלק, נענע, כוסברה, בזיליקום, פרי הדר משתנה ושקדים). הוסיף קלילות, חמצמצות ורעננות לשאר המנות של הארוחה. כל המרכיבים היו טריים ולא "התעייפו" מהרוטב שהגיע בפרופורציה מתאימה לסלט וצורת החיתוך בגילופים/גירודים קצרים לאורך היו כיפיים לאכילה.



ולסושי:

האמת שלא צריך להוסיף יותר מידי, נכון? ♡


טריקולור (רול צמחוני), 52 ש"ח- רול צמחוני לרוב נשמע כמו משהו מבאס, אבל בפו באמת דאגו שהוא יהיה מושקע והוא בהחלט שווה בעיניי: 4 יחידות גדולות אינסייד אאוט (שהגיעו בצורת לב!) עם אספרגוס, גבינת שמנת, מלפפון, גזר, בטטה בטמפורה, קנפיו, אבוקדו ואושינקו בציפוי שבבי בטטה, שבבי טמפורה ושומשום שחור. פחות מסובך לאכילה ממה שהוא נראה!

תאי רול, 58 ש"ח- שרימפס בטמפורה, ספייסי טונה ואבוקדו עטופים בסלמון צרוב. רול מעולה! מגיע כ-8 יחידות.

סלמון סקין, 52 ש"ח- סלמון סקין, אבוקדו וספייסי מיונז עטופים בסלמון צרוב וגרידת לימון. עדין וטעים, מגיע כ-8 יחידות.


לגבי השירות- ישבתי על הבר ונהנתי משירות מצויין. הבר אינו גדול במיוחד אבל פיקדו עליו שלושה ברמנים שדאגו לכלל הסועדים, דאגו למים קרים לאורך כל הארוחה, היו זמינים בכל עת לקחת הזמנות, לתת המלצות וגם לפנק.. (יתרונות בלשבת על הבר).


בנוסף, בעייני היתרון שיש לפו הוא המיקום התל אביבי שמצד אחד הוא די בפאתי המולת העיר אבל מספיק קרוב אליה מצד שני אם תרצו אחרת.

בקיצור, גם אם לא חידשתי לכם לגבי המקום, מקווה שלפחות לגבי המנות. התפריט כל כך רחב אז אל תחששו לצאת מעט מהמנות המוכרות שלכם, אני בטוחה שתופתעו לטובה! אה, ואל תשכחו איזה קוקטייל בצד (או לפחות כוס יין...).


לסיכום:​

מחיר: התפריט גדול מאוד ולכן טווח המחירים משתנה בין מנות ראשונות, סלטים, ווק, רולים ועוד. למשל, תוכלו ליהנות מארוחה לזוג של ראשונה, סלט, ווק, רול ו2 כוסות יין בממוצע של 150 ש"ח לאדם לפני טיפ.

שירות: השירות על הבר היה מעולה.

טעם: יש מנות פשוטות יותר ומתוחכמות יותר ככה שכל אחד יכול למצוא משהו שהוא אוהב. ממליצה לנסות את מנת הצ'יקן סקוורס!

רעש: לא רועש במיוחד.

עיצוב: אסתטי.

מידת ניקיון: נקי.

הערות: כדאי להזמין מקום מראש בסופי שבוע. חניון וחניות כחול-לבן באזור. מתאים לחברים, משפחה, דייט.

כתובת: דיזינגוף 302, תל-אביב.


התפריט המלא: http://www.fusushi.co.il/?sec=menu

bottom of page