top of page

קוואטרו Quattro

מסעדה איטלקית של השף אביב משה.

המסעדה ממוקמת ברחוב הארבעה 21, במתחם שרונה בתל-אביב.


אוכל איטלקי זו אחת החולשות שלי, תנו לי כמה שיותר ואני מאושרת. הפסטות המושלמות (אל-דנטה בבקשה) והפיצות בטאבון לבנים... אני יכולה להתקיים מהאוכל הזה לנצח.


את הקוואטרו אני פוקדת בממוצע פעם בשלושה חודשים לארוחת ערב.

המקום מעוצב בצורה מיוחדת עם בר שתופס נפח גדול מחלל המסעדה ומקושט באלפי חוטי חרוזים צבעוניים ומיוחדים המשתלשלים מהתקרה, תאורה עמומה אך נעימה, מוזיקה עדינה שמוסיפה לאווירה ולא דורשת להגביר את הקול או לחדד את השמיעה ואפילו הריח במקום נעים. וגם השירותים נקיים (על אף שהם במרחק די גדול).


האוכל פשוט מצוין! התפריט מאוד מגוון ומציע מנות של פסטות כמו רביולי, ניוקי, טורטליני- חלקן כמנות ראשונות וחלקן כעיקריות, מספר סלטים, בוראטה מצויינת, דגים נאים וגם כאלה שעשויים ועוד.

לצערי לאחרונה עבר התפריט מעט שינויים ועקב כך בין היתר חלק מהמנות העיקריות הפכו לראשונות וחלקן עזבו את התפריט לצמיתות, חבל. אבל לא נורא, הטעם עדיין נשאר מצוין.


טרטר טונה


פיצה כמהין



מהמנות האהובות עלי תמצאו כמובן את:

פיצת הכמהין המעולה (והטובה ביותר שאכלתי מכל מסעדה שהיא).

הבוראטה (שעברה מספר שינויים בשנה האחרונה וכיום מגיעה על מצע של עגבניות משלל סוגים וצבעים, שמן זית מעולה, בזיליקום, פניני בלסמי וטוסטונים).

סלט העלים הירוק שמעולם אינו הבחירה שלי באף מסעדה- כאן לוקח ובגדול. כל עלה חסה טרי וקראנצ'י במידה המושלמת, יחד עם שעועית ירוקה קראנצ'ית גם היא, אגוזי לוז מקורמלים ורוטב ויניגרט מעולה בכמות הנכונה.

המלצות נוספות שלי לראשונות: מנת הרביולי עגבניות צלויות והקרפצ'יו בקר.


לגבי העיקריות - לגמרי תלוי מה מתחשק לכם כי המבחר די נאה ומציע פסטות, בשרים ודגים. כמעט כל מנה שאכלתי וטעמתי הייתה מצויינת, פרט לניוקי קציפת פורצ'יני שהיה מעט תפל ומאכזב בפעם האחרונה.


קרפצ'יו בקר


בוראטה עם פניני בלסמי


בנוגע לקינוחים:

בקטגוריה הזו הקוואטרו לא מככב. בדרך כלל בארוחה במסעדה אני ומשפחתי לוקחים 2-3 קינוחים (שישה אנשים, אל תמהרו לשפוט). אני חושבת שיצא לי לטעום את כל תפריט הקינוחים של הקוואטרו ושום קינוח לא היה שווה באמת את הקלוריות. עד שהגיע הקרם ברולה...

לא יודעת אם הוא תמיד היה שם בתפריט ואני פספסתי או שהוא חדש, אבל מה זה משנה, הוא מדהים!

הקינוח יוצר שילוב מיוחד בין בצק עלים פריך (סטייל מילפיי) ושכבות קרם ברולה קפוא למחצה. השילוב בין השניים פשוט טעים ואין לי מושג איך זו פעם ראשונה שאני נתקלת בכך במסעדה!

החלק הפחות מוצלח של הקינוח, אך לא בצורה משמעותית, הוא כדור גלידת וויסקי. חשבנו שזה יכול להיות שילוב מעניין אך בפועל הטעם היה שתלטני ואלכוהולי מידי. עדיין, קינוח מעולה, תנסו!


וכמעט שכחתי, גם פוטוגני



נראה כי המסעדה אינה מגיעה לתפוסה מלאה באופן קבוע, גם לא תמיד בסופי השבוע. הסיבה לכך אולי נעוצה בשירות שטעון שיפור. המלצרים פועלים במעט חוסר תשומת לב, וגם כדי להזמין יין נראה שהסומלייה תמיד מתעכב יתר על המידה (על אף שאף פעם אינו נראה עסוק).

בנוסף, לאחר מספר ביקורים עם משפחתי עלתה לנו המחשבה לשאול אולי המקום מציע כרטיס חבר מועדון, ונוכחנו לגלות שכן. ניסינו לפענח את הסיבה למה היינו צריכים לשאול זאת על מנת לגלות ולצערנו לא הצלחנו...

בכל מקרה, כאן שווה להבליג כי האוכל כל כך טוב שקשה לוותר.

לסיכום:

מחיר: יקר.

שירות: טעון שיפור.

טעם: מעולה.

רעש: המסעדה די שקטה.

עיצוב: יפה ומיוחד.

מידת ניקיון: נקי.

הערות: חניון שרונה ממוקם בצמוד למסעדה. מינימום 200 ש"ח לסועד בערב בסוף השבוע.



bottom of page