top of page

מילי ונילי MILLIE - *נסגר* VANILLIE

המילי ונילי הוא בהחלט מקום שאתם צריכים להכניס לרשימה. בית הקפה הזה הוא בן כמה חודשים בלבד, אבל אני כבר הספקתי להתאהב ולבקר פעמיים (מבטיחה לכם שזה אומר הרבה בלו"ז של בלוגרית מסעדות).





המילי ונילי ממוקם בלב גן מאיר באופן כזה שהוא משקיף מאזור מעט מוגבה בפארק לכיוון הצמחייה והירוק כך שמצליחים להרוויח מיקום נהדר גם בפארק עצמו וכמובן גם בתל אביב - הפארק סמוך לדיזינגוף סנטר אבל הוא מאוד גדול ומבודד מההמולה של הרחובות סביב.

המקום עצמו גם מושקע, במידה המתאימה לסביבה. יצרו מראה צבעוני עם שולחנות בצבעים שמחים ושונים ולמעשה אזור הישיבה כיפי גם לארוחת בוקר וגם לסתם קפה בלב הפארק. בנוסף לכל זה, בטח תשמחו לשמוע שהאוכל במקום טעים וגם מאוד value for money!



קלטו את הכריך בצד שמאל!



עוד דבר קטן, המילי ונילי שייך לבעלים של קפה אדמונד (יכולים לקרוא את הביקורת ממש כאן) ולכן למי שמכיר או קרא את הביקורת, יהיה קל לראות את הדמיון בחלק מהמנות, אם כי בעייני האוכל במילי ונילי הוא אפילו יותר מוצלח:



התפריט מתאים לארוחת בוקר ולארוחת צהריים. לבוקר, תוכלו לבחור ממבחר כריכים במראה מרשים, פוקאצ'ות, ברוסקטות שונות ונהדרות, בולס שונים (סלטים) ועוד. לצהריים תוכלו לבחור נקנקיות, צ'יפס, סשימי דג לבן, נאגטס מוסר ועוד.


ומה אני אכלתי בארוחת הבוקר?

בחלקת הברוסקטות בדקתי את כל האופציות האפשריות, שלוש במספר. כולן מלחם מחמצת קלוי ומלוות בסלט פשוט של רוקט ועגבניות שרי, חמצמץ וטעים. תוכלו לבחור בברוסקטה אחת או שתיים. 24 ש"ח ו-42 ש"ח בהתאמה.


ברוסקטת אבוקדו:


מה כבר יכול להיות רע בטוסט אבוקדו? כלום! הכי פשוט אבל ממש ממש טעים! על הברוסקטה מרוחה גבינת שמנת (אפשר גם טחינה גולמית במקום) ומעל אבוקדו פרוס בצורה שדורשת תמונה, עם מעט צ'ילי אדום שבעייני הולך מצויין עם אבוקדו ומוסיף טוויסט עדין של חרפרפות. האבוקדו תובל גם עם שמן זית ומלח גס.



ברוסקטת תרד ופטריות קלויים:

הברוסקטה עצמה הייתה ממש טעימה, קראנצ'ית כזאת, עלייה הונח תבשיל נהדר של תרד ופטריות מוקפצים ומעל היה זילוף של טחינה. אם בא לכם לגוון קצת מטוסט אבוקדו זאת אופציה נהדרת, אני ממש אהבתי!



ברוסקטת ברי, ריבת בצל ותפוח:

אלה שאוהבים קצת מתוק ליד הקפה, זה לגמרי זה! ריבת הבצל הייתה די גולמית, במובן טוב, כי הרגיש שאינה קנויה, מעליה הייתה כמות נדיבה מאוד של ברי ותפוח ירוק שהוסיף חמיצות עדינה בשל צורת החיתוך שלו, ברצועות דקות מאוד.



פוקאצ'ה (26 ש"ח):

פוקאצ'ה עגולה ויפה, נעשית בתנור אבן. הפוקאצ'ה הגיעה במראה מבריק מאוד משמן הזית ששפכו עליה ולצידה גם הגיעו שלושה מטבלים- בלסמי ושמן זית, טחינה ורסק עגבניות. השילוב של חתיכת פוקאצ'ה עם רסק העגבניות עשה לי אסוציאציה חזקה לג'חנון, אז להסביר שזה טעים כנראה שאין צורך. תוספת מצויינת בשולחן חלוקה עם סלט למשל.



פוקאצ'ה ביצת עין (38 ש"ח):

אם הפוקאצ'ה הרגילה היא מצויינת, תחשבו לעצמכם מה קורה כשמוסיפים לה תרד ופטריות קלויים עם ביצת עין מעל! מנה מעולה, קלה לחיתוך ונוחה לאכילה. מלווה בסלט ירוק של רוקט ועגבניות שרי. ממליצה!



בול טבעוני (52 ש"ח):

זו מנה שהיא ממש לא רק לטבעונים. מדובר בסלט עשיר וצבעוני בהגשה אסתטית והוא לא פחות ממעולה. מה בפנים? שעועית מש, קינואה, ירוקים שונים, עגבניה, מלפפון, בטטה וסלק קלויים (יאמי), אבוקדו, קציצת ירק מחציל (גאוני!) וליווי של טחינה קצח בגוון אפור (טוויסט מאוד מיוחד לטחינה רגילה). מנה גדולה, טעימה ומאוד משביעה, התיבול נהדר.




לקינוח - תוכלו להציץ בעצמכם אם תיגשו לאזור הדלפק (אליו בדרך כלל מגיעים חבר'ה מסיבוב אופניים בפארק וכאלה שסיימו אימון ובאו לקחת רק משקה או משהו מתוק לדרך). מידי עת משתנים המאפים השונים בין עוגת גזר, דונאטסים צבעוניים, סינבונ'ס ועוד.



אני בחרתי בעוגת גזר (16 ש"ח) שהייתה מצויינת ולא מתוקה מידי, בהגשה ביתית. לבלילה הוסיפו אגוזי מלך שנותנים קראנצ'יות עדינה. הגלייז מעל נראה מאוד שמן וכבד אבל למעשה הוא היה מאוד עדין ובכלל בטעם לימוני חמצמץ שבעייני היווה תוספת מאוד טובה. באופן כללי, מחירי הקינוחים משתנים ונעים בין 8 ל-33 ש"ח.



לשתייה – מבחר הקפה הוא רב מאוד ואלו שנהנים מהדקויות בין פולי קפה שונים יכולים בהחלט להנות כאן. תמצאו כאן גם מיצים בכבישה קרה, דיטוקס, קומבוצ'ה, תה קר ועוד, כולם נעשים על ידי המקום.


אני בחרתי ב"תה קר וואג'רס" שאיננו ממותק ומגיע בבקבוק זכוכית שתוכלו לקחת איתכם! מה בפנים? תפוז, היבסקוס, לוונדר רימונים, אסאי, דבש, גוג'י בריז וגולדן בריז. אלה שלא מתים על סיכונים, אל תיבהלו, הטעם מאוד מעודן, אני ממש נהנתי ממנו. המחיר הוא 16 ש"ח והגודל הוא 500 מ"ל, הכי מפנק שיש.

אם תרצו, תוכלו להנות גם מכוס בירה או יין.



בקיצור, נראה לי שהגיע הזמן לבקר במילי ונילי!

בתאבון!



לסיכום:

מחיר: מאוד משתנה ותלוי מה לוקחים אבל עדיין מאוד זול. עבור ברוסקטה וקפה תשלמו פחות מ-50 ש"ח לאחר טיפ, אם באתם יותר רעבים, עדיין, בממוצע, לא סביר שתעברו ה-100 ש"ח לאדם לאחר טיפ.

שירות: השירות היה בסדר גמור. למלצרים יש וייב מאוד קליל וחברמני, ממש מתאים למקום.

טעם: כל המנות שטעמתי היו בהחלט טובות! אופציות שונות ונהדרות לארוחת בוקר.

רעש: שקט. מיקום פסטורלי וכיפי בלב גן מאיר.

עיצוב: שמח וצבעוני, בהחלט משתלב יפה עם הפארק.

מידת ניקיון: נקי.

הערות: שימו לב שאזור הישיבה כולו חיצוני ומוצל בחלקו. קחו בחשבון שבטח בקיץ יחסית חם.

כתובת: גן מאיר, תל-אביב.

שעות פתיחה: א'-ש' 8:00-23:00.

טלפון: 054-484-4928


תפריט יום:

*עד השעה 18:00, לאחר מכן ישנו תפריט ערב במקום.


bottom of page