top of page

כל היקבים שאסור לכם לפספס

קשה שלא לאהוב #יקבים - כי יין הוא משקה האלים, כי האווירה היא מיוחדת, כי בדרך כלל זה מלווה בנוף מרהיב, ויש עוד הרבה סיבות אחרות...

אז הנה לפניכם רשימת היקבים שאתם חייבים לסמן עליהם וי!


*כמו כל מה שקורה ב-THEFOODNETT, גם הפוסט הזה ישאר עדכני ואוסיף אליו כל יקב ששווה שתכירו.

*בלחיצה על שם המקום תופנו לפרופיל שלו, כך שתוכלו לקבל את כל הפרטים הנוספים שאתם צריכים כמו ימים שעות פתיחה, אווירה ועוד.


מתחילים - CHEERS!


באזור הרי יהודה, בערך שעה נסיעה מתל אביב, נמצא יקב מטלר. תהנו כאן מארוחת בוקר עשירה ומעולה בהכנה ביתית לצד יין איכותי (או אפילו אם תרצו בירה מהמבשלה של בעלי היקב), אווירה אינטימית, פסטורלית, פשוטה וכיפית. מושלם עם חברים, חברות, בני ובנות זוג.

השאלה האמיתית - פתוח בסופ"ש? כן, שישי ושבת!

יקב מטלר המלצות יקבים


יקב בן חיים חמק מתחת לראדר של רובינו, אבל בלב רמת השרון נמצא אחד היקבים הכי כיפיים שתוכלו לבקר בהם - בהתחייבות! ביום שישי היקב משנה פניו ותהנו ממסיבת שישי צהריים אמיתית עם מוזיקת מיינסטרים, מוזיקת סקסופון חיה וכמובן - יין!

השאלה האמיתית - פתוח בסופ"ש? רק ביום שישי

יקב בן חיים המלצות יקבים


גם יקב ויתקין ידרוש מכם נסיעה של בערך שעה בלבד מתל אביב. ישנם מספר מסלולי טעימות במחירים שונים כך שכל אחד יכול לבחור את מסלול הטעימות שמתאים לו. לצד היין אפשר להזמין פלטת גבינות או מבחר של טאפסים שונים שנעשים במקום. ישנו גם סיור ביקב וקרבתו לתצפית נחל אלכסנדר היא גם בונוס שווה!

השאלה האמיתית - פתוח בסופ"ש? רק ביום שישי

יקב ויתקין המלצות יקבים


יקב שדות נמצא במרחק של בערך שעה ורבע נסיעה מתל אביב. במקום תהנו לא רק מתפריט אוכל ויין מעולים, אלא גם מנוף מרהיב של מאגר מים יפייפה. אם הגעתם לפני הבציר, תהנו גם מהנוף הירוק מהגפנים המרשימים.

השאלה האמיתית - פתוח בסופ"ש? רק ביום שישי



במרחק של שעה נסיעה מתל אביב תגיעו לכרמי יוסף שם נמצא יקב ברבדו. האווירה כפרית, קלילה ופשוטה והיינות מעולים. הגבינות המוצעות כאן הן של מחלבת עברי המעולה אז בהחלט מומלץ להזמין אחת.

השאלה האמיתית - פתוח בסופ"ש? רק ביום שישי

יקב ברבדו המלצות יקבים


אמנם תצטרכו להצפין בשביל להגיע ליקב רמת הגולן, אבל החוויה כאן היא באמת משהו מיוחד. תהנו מיינות איכותיים באווירה פסטורלית ואלגנטית במבנה משגע עם חצר יפייפיה.

השאלה האמיתית - פתוח בסופ"ש? רק ביום שישי

יקב רמת הגולן המלצות יקבים


יקב לטם הוא יקב בוטיק אורגני שנמצא בצפון הארץ. המקום מציע חווית אירוח מושלמת עם כל מה שצריך - נוף מרהיב, יין מעולה במחירים משתלמים ביותר, גבינות ומספר מנות אוכל נוספות.

השאלה האמיתית - פתוח בסופ"ש? כן, שישי ושבת!

יקב לטם המלצות יקבים


יקב קדמא נמצא בערך חצי שעה נסיעה מתל אביב והוא היחיד בארץ(!) שמייצר יין בכדי חרס, שיטה עתיקת יומין. היקב מתמחה ביינות אדומים ותמצאו כאן כמובן גם תפריט אוכל קליל ונוף יפייפה.

השאלה האמיתית - פתוח בסופ"ש? כן, שישי ושבת!

 המלצות יקבים יקב קדמא


בשונה משאר הרשימה, יקב שורק הוא קודם כל בית ספר לעשיית יין. בסופ"ש האחרון של כל חודש המקום נפתח למבקרים ומציע טעימות יין מעולות (לא תעמדו בפיתוי של לקנות ארגז הביתה מרוב שהם טובים) באווירה פשוטה.

השאלה האמיתית - פתוח בסופ"ש? פתוח בסופ"ש האחרון של כל חודש, שישי ושבת

יקב שורק המלצות יקבים


כנראה שהיקב שהכי מתקרב לאווירת חו"ל כאן בארץ הוא יקב אמפורה. אווירה פנסית במבנה משגע המוקף בהרבה ירוק ונוף מהרי הכרמל. אם בא לכם לחגוג יום הולדת באווירה אלגנטית, יקב אמפורה בהחלט יתן את זה מבלי להצפין רחוק.

השאלה האמיתית - פתוח בסופ"ש? כן, שישי ושבת!

יקב אמפורה המלצות יקבים


בונוס: אמנם זה לא יקב, אבל הנוף והמיקום פשוט מחייבים להכניס את המקום לרשימה הזאת. וכן, הוא פתוח גם בשבת!:

הרופטום המשגע הזה שמשקיף על קו העיר העתיקה בצורה כל כך נקייה וברורה מציע גם יינות ומבחר עשיר של פלטות גבינות שונות. בהחלט מקום מומלץ ליין, גבינות ונוף משגע. מושלם לשדרוג יום כיפי בירושלים או לחגיגת יום הולדת. (ואל תדאגו, גם בחורף הקירוי שקוף ונהנים מהנוף)

המלצות יקבים יין וגבינות

bottom of page